اقتباس های سینمایی برتر در شبکه نمایش

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۳۹۱۴
اقتباس های سینمایی برتر در شبکه نمایش
برترین اقتباس های سینمایی و مرور آثار "سعید ملکان" این هفته از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه نمایش در ژانر هفتگی خود فیلم های ”سینمای اقتباس ”را به روی آنتن می برد و  در بخش صحنه گران به مرور آثار فیلم های سینمایی ”حامد ملکان” طراح، چهره پرداز و تهیه کننده کشورمان می پردازد.

لازم به ذکر است، همزمان با آغاز فصل سوم سال، مخاطبان فیلم های کلاسیک می توانند از شنبه ۵ مهر ماه تکرار این باکس را در دو باکس ۶صبح و ۱۵ بعدازظهر به تماشا بنشینند.

*فیلم های سینمایی ساعت ۱۳ که اختصاص به فیلم های ایرانی دارد از شنبه ۵ مهرماه تا ۱۱مهرماه به ترتیب: مقاومت ( در سالروز شکست حصر آبادان ) ، عبور از شب، مسافر ارغوان، رادیو آبادان، راوی کوچک، مدرسه پیرمردها( در روز جهانی سالمندان) و کلاهی برای باران از این شبکه پخش می شوند.

*علاقمندان به فیلم های سینمای اقتباس یافته از ادبیات داستانی می توانند از شنبه ۵مهرماه درساعت ۱۹ به ترتیب فیلم های : دیوید کاپرفیلد، اتوبوس شب، آرواره ها، سریر خون، قصه های مجید، ناخدا خورشید و دیوانه از قفس پرید را از این شبکه مشاهده نمایند.

*این هفته شبکه نمایش در بخش صحنه گران به مرور آثار و فیلم های ”سعید ملکان ”طراح و چهره پرداز مشهورترین فیلم هایی سینمایی ایران که تا کنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر شده است می پردازد.

فیلم های این بخش عبارتند از :خاکستر و برف، ویلایی ها ( همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس ) ، تنگه ابوقریب، آزادی مشروط، پدر آن دیگری، آواز گنجشک ها و مزار شریف که به ترتیب از روز شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهند شد.

*فیلم های جذاب شبکه نمایش، به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۳ : جسی جیمز، فیلم های؛ چهارراه استانبول و شجاعترین ( دو فیلم منتخب برای گرامیداشت روز آتش نشانی ) ، در بروژ، کودکی در زمان، تماس و راه حل بیرحمانه هستند.

*فیلم های کلاسیک این شبکه به ترتیب: حادثه ماتئی، زمان روراستی، سامورایی شوگان، پرواز فونیکس، ریفی فی، توت فرنگی های وحشی و پول از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد پخش می شوند.

 

نظر شما