علیرام نورایی:

هیچ چیز ارزش جان انسان را ندارد اما مشکلات اقتصادی هم جان را تهدید می‌کند / «مافیا» تا ماه رمضان ادامه دارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۲۱۸
هیچ چیز ارزش جان انسان را ندارد اما مشکلات اقتصادی هم جان را تهدید می‌کند / «مافیا» تا ماه رمضان ادامه دارد
علیرام نورایی با اشاره به اینکه در شرایط حاضر هیچ اولویتی غیر از حفظ سلامت و جان مردم وجود ندارد تأکید کرد که مشکلات اقتصادی هم به نوعی جان انسان‌ها را تهدید می‌کند.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: درباره ادامه تولید آثار سینمایی و تلویزیونی یا تعطیلی پروژه‌های تولید واقعاً هیچ نظر قطعی نمی‌توان داشت. من هم برای اینکه بخواهم در این مورد نظری بدهم بر سر دو راهی هستم. وضعیت افراد را نمی‌توان با هم مقایسه کرد و کسی که با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند مجبور است در این شرایط جانش را به خطر انداخته و سر کار برود.

نورایی تصریح کرد: افرادی که هیچ پس‌اندازی برای گذران زندگی در این بحران‌ها را ندارند نمی‌توانند بیکار بمانند و حتی کسانی که پس‌انداز داشته‌اند هم پس از مدتی مجبور به حضور در سر کار هستند. من قبول دارم که هیچ چیزی قابل قیاس با جان انسان‌ها نیست اما بیکاری و ایجاد مشکلات اقتصادی هم به نوعی جان را تهدید می‌کند.

این بازیگر در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ فیلمساز یا تهیه‌کننده‌ای راضی نیست شخصی در پروژه‌ او به کرونا مبتلا شود و همه سعی دارند نکات بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا رعایت کنند اما حقیقت این است که برخی مواقع رعایت نکات بهداشتی اجتناب‌ناپذیر است. به عنوان مثال بازیگری که قرار است جلوی دوربین برود نمی‌تواند از ماسک استفاده کند و حتی پشت صحنه هم برای حفظ گریم نباید ماسک بزند.

او افزود: در پروژه‌هایی که من در روزهای شیوع کرونا حضور داشتم شاهد حفظ پروتکل‌های بهداشتی با همه تلاش در دستور کار بوده و همه با وسواس زیاد مراقب جلوگیری از ابتلا به این ویروس بودند اما متأسفانه کرونا ثابت کرده که ویروسی مرموز است که گویا هوشمندانه عمل می‌کند و حتی برخی مواقع همه معادله‌ها را بهم می‌زند. بارها درباره این ویروس نکاتی تأکید شده که چند روز بعد همان نکات را برای جلوگیری بی اثر دانسته‌اند. حتی ماسک را هم من جدیداً شنیده‌ام که نمی‌توان عاملی برای جلوگیری از ابتلا دانست اما به هر حال ماسک زدن به نظر بهتر از ماسک نزدن است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» تأکید کرد: مسئولان باید درباره تعطیلی یا ادامه فعالیت مشاغل تصمیم‌گیری کنند و انتظار می‌رود بهترین تصمیم را در این شرایط بگیرند و اگر قرار است همه مشاغل تعطیل شوند بهتر است به فکر معیشت مردم هم باشند. خیلی از کشورهایی که تعطیلی سراسری در آن‌ها حاکم شد با بسته‌های معیشتی متفاوت از مردمشان در برابر ایجاد مشکلات معیشتی مراقبت کردند و در کشور ما هم انتظار می‌رود چنین رویکردی در دستور کار قرار گیرد.

مجری برنامه «مافیا» در پایان درباره اجرای این برنامه گفت: روزهای پایانی ضبط مجموعه «مافیا» باقی مانده که با بهتر دن وضعیت قسمت‌های پایانی نیز ضبط خواهد شد. ما 10 فصل برای ضبط این برنامه قرارداد داشتیم که چیزی به پایان تصویربرداری آن باقی نمانده و پخش آن هم تا ماه رمضان سال آینده ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز