فیلم‌برداری اثر جدید گیرمو دل تورو به پایان رسید

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۵۲۴
فیلم‌برداری اثر جدید گیرمو دل تورو  به پایان رسید
فیلم‌برداری تریلر روان‌شناختی «نایتمر اَلی» یا «خیابان کابوس» / Nightmare Alley اثر تازه گیرمو دل تورو با ترکیبی پرستاره شامل بردلی کوپر، کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ویلم دفو، ریچارد جنکینز و ران پرلمن به اتمام رسید.

به گزارش برنا، کمپانی پخش‌کننده «سرچ‌لایت پیکچرز» که تحت مالکیت دیزنی است، هنوز تاریخ اکران و عرضه فیلم را اعلام نکرده است. کیم مورگن که در نگارش فیلم‌نامه با دل تورو سهیم بوده ، خبر پایان فیلم‌برداری را دیروز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. تولید فیلم از ماه مارس به دلیل شیوع جهانی ویروس کووید-نوزده متوقف و از ماه سپتامبر دوباره از سر گرفته شد. بخش اعظمی از فیلم‌برداری در تورنتو انجام گرفت.

«نایتمر الی» که بر اساس رمانی از ویلیام لیندزی گرشام شکل گرفته، داستان درباره جوانی جاه‌طلب (کوپر) است که برای کارناوال کار می‌کند و استعدادش در این است که با انتخاب چند کلمه روی دیگران تأثیر بگذارد. او با روان‌پزشک زنی (بلانشت) آشنا می‌شود که از خودش هم خطرناک‌تر است. این داستان که نگاهی به نیمه تاریک صنعت نمایش دارد، اولین بار در سال ۱۹۴۷ به فیلم برگردانده شد و ادموند گولدینگ، فیلم نوآری بر اساس آن ساخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز