مهدی عظیمی میرآبادی:

دنیا نابودی داعش را مدیون شهید قاسم سلیمانی است/ سینمای ما قهرمانانمان را فراموش نکند

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۱۷۹۲
دنیا نابودی داعش را مدیون شهید قاسم سلیمانی است/ سینمای ما قهرمانانمان را فراموش نکند
مهدی‌عظیمی میرآبادی با اشاره به رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه علیه گروه تروریستی داعش تأکید کرد که تمام دنیا نابودی این جریان جنایتکار را مدیون این شهید بزرگوار است.

مهدی عظیمی‌ میرآبادی تهیه‌کننده سینما و دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در همه جای دنیا هر کشوری که صاحب سینما است به دنبال یک قهرمان است تا آثار هنری‌‌اش را در قالب فیلم و سریال بر پایه عملکرد و رفتار او قرار دهد تا حرف‌ها و مفاهیمی که مدنظر دارد را مطرح کند.

عظیمی میرآبادی خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل آمریکا که قهرمان‌های واقعی ندارند مجبور هستند در سینما دست به ساخت شخصیت‌های تخیلی بزنند و اسطوره‌سازی کنند و به همین دلیل است که شخصیت‌هایی مثل سوپرمن و بتمن می‌سازند اما در کشور ما که قهرمانی واقعی چون شهید قاسم سلیمانی داریم از وجود این شخصیت‌ها در سینمایمان بهره‌مند نمی‌شویم.

او افزود: سردار قاسم سلیمانی شخصیتی است که تمام دنیا از وجودش بهره‌مند شد، او یک شخصیت بی‌نظیری در تاریخ معاصر است که توانست در برابر یک جریان خونریز، ضد انسانی و جنایتکار بایستد و آن را به نابودی بکشاند. پس از جنایت‌های بی‌شمار گروه تروریستی داعش وقتی حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد میدان شد این گروه تروریستی جنایتکار که دست قدرت‌های بزرگ جهان در مدیریت آن کاملاً مشهود است عمر چندانی برایش نماند و نابود شد تا مردم کشورهای مختلف بتوانند نابودی این جریان جنایتکار را جشن بگیرند.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر سینمای ما می‌خواهد یک قهرمان واقعی داشته باشد و رشادت‌های او را به تصویر بکشد قطعاً پرداختن به وجود پر برکت و الهی سردار سلیمانی بهترین فرصت است. بدون شک سینمای هر کشوری در دنیا نسبت به وقایع بزرگ کشورشان بی تفاوت نیست و ما هم نباید نسبت به رشادت‌های این شهید بزرگوار و شهادتش که یکی از اتفاقات مهم سال‌های اخیر کشور به حساب می‌آید بی تفاوت باشیم.

عظیمی میرآبادی گفته‌های خود را در پایان با اشاره به لزوم پرداختن به شخصیت شهید قاسم سلیمانی در آثار هنری مختلف گفت: امیدوارم بتوانیم هر کداممان فرد به فرد دِین خود را به این شخصیت بزرگ ادا کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز