«قورباغه» و «همرفیق» برای ناشنوایان

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۴۷۱۶
«قورباغه» و «همرفیق» برای ناشنوایان
نسخه ویژه ناشنوایان سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و برنامه «همرفیق» با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش برنا، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پلتفرم نماوا در بخش «ویژه ناشنوایان» تمامی قسمت‌های منتشر شده را تماشا کنند.

قصه «قورباغه» را هومن سیدی نوشته و این اولین باری است که نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال هنرنمایی می‌کنند.

همچنین سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار در این سریال بازی کرده‌اند و تهیه‌کنندگی آن را علی اسدزاده برعهده داشته است.

برنامه «همرفیق» هم یک تاک‌شوی غیرسینمایی است که در هر قسمت آن یکی از ستاره‌های سینما به همراه بهترین رفیق‌شان حاضر می‌شوند و از رفاقت‌ها می‌گویند.

شهاب حسینی بعد از ۱۲سال در مقام مجری در «همرفیق» حاضر شده و تا امروز نوید محمدزاده به همراه وحید جلیلوند، هوتن شکیبا به همراه بهرام افشاری، پژمان جمشیدی به همراه سام درخشانی و فاطمه معتمدآریا به همراه مرضیه برومند مهمان این برنامه بوده‌اند.

پیش از این سریال‌های دیگری مانند «آقازاده»، «همگناه»، «دل»، «مانکن»، «کرگدن»، «هیولا» و همچنین فیلم‌هایی مثل «خوب، بد، جلف۲»، «سرخ پوست»، «متری شیش‌ونیم»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «هت تریک»، «بمب، یک عاشقانه»، «قانون مورفی»، «شبی که ماه کامل شد» ویژه ناشنوایان در پلتفرم نماوا قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز