منوچهر والی‌زاده:

مهران دوستی مجری و گوینده‌ای بی‌نظیر رادیو بود / توان و تسلط او هر مخاطبی را تحت تأثیر قرار می‌داد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۵۱۰۲
مهران دوستی مجری و گوینده‌ای بی‌نظیر رادیو بود / توان و تسلط او هر مخاطبی را تحت تأثیر قرار می‌داد
روز سوم بهمن سالروز تولد مهران دوستی مجری و گوینده فقید رادیو و تلویزیون است که مخاطبان رادیو برنامه‌های به‌یادماندنی و جذابی را با صدای او شنیده‌اند و برنامه «کافه رادیو» را می‌توان یکی از به‌یادماندنی‌ترین آثاری دانست که این مجری در آن حضور داشت. به همین بهانه چند روز پس از تولد مهران دوستی با منوچهر والی‌زاده یکی از همکاران و دوستان او گفت‌وگویی داشتیم.

منوچهر والی‌زاده صداپیشه و مدیر دوبلاژ به مناسبت سالروز تولد مهران دوستی مجری و گوینده رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: مهران دوستی صاحب یک صدای بی نظیر بود که علاوه بر آن توانایی او در گویندگی و اجرا او را به یک گوینده و مجری بی نظیر تبدیل کرده بود.

والی‌زاده خاطرنشان کرد: او در دهه 1360 وارد رادیو شد و تسلطش در اجرا به قدری بود که می‌توانست حتی در زمانی که هیچ نوشته‌ای برای اجرا وجود نداشت یک برنامه را سه ساعت روی آنتن زنده بدون هیچ ایرادی اجرا کند و این توانایی تنها از مجریان و افراد کارکشته و باسواد برمی‌آید.

این صداپیشه در ادامه تأکید کرد: مهران دوستی قطعاً از افراد با سواد و موفق رادیو و تلویزیون ما بود که متأسفانه خیلی زود او را از دست دادیم. من خاطرات خوب و خوشی با او در زمان کافه رادیو دارم. در مصاحبه‌هایی که با او داشتم واقعاً از سوالاتی که می‌پرسید لذت می‌بردم و شکل حرف زدنش و دانشی که داشت واقعاً هر مخاطبی را تحت تأثیر قرار می‌داد.

او افزود: مهران دوستی از دوست‌داران بچه‌های دوبله بود و در صحبت‌هایی که با هم داشتیم چند بار به من گفته بود که کاش فرصتی فراهم شود تا من هم وارد عرصه دوبله شوم اما آنقدر او در کارش تبحر داشت که تمرکز اصلی‌اش را برای اجرا گذاشته بود و متأسفانه فرصتی برای ورود او به دوبله فراهم نشد.

والی‌زاده در پایان تأکید کرد: مهران دوستی در اخلاق، منش و معرفت بی‌نظیر بود. خاطرات شیرین او را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم، او برای هر کس در این حرفه می‌تواند یک الگوی بی‌نظیر باشد. روحش شاد و یاد و خاطره‌اش برای همیشه زنده باشد.

نظر شما