در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛

گیشه هایی متفاوت از دوره های قبل

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۷:۵۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۹۹۲۹
گیشه هایی متفاوت از دوره های قبل
بلیت‌فروشی سینماهای مردمی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، تفاوت‌های مهمی نسبت به ادوار گذشته جشنواره دارد که به عنوان یکی از ویژگی‌های این دوره جشنواره مطرح است.

به گزارش برنا، یکی از مشکلاتی که هر ساله در پیش‌خرید اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر وجود داشت، فروش سری بلیت ده‌تایی برای مخاطبان در ایام جشنواره بود که در بسیاری موارد، با استقبال مردم روبه‌رو نمی‌شد چرا که این احتمال وجود داشت که چند فیلم از فیلم‌های جدول نمایش سینماها، مورد پسند واقع نشود، اما در جشنواره امسال، این امکان برای مخاطبان ایجاد شده که بلیت فیلم‌ها را به صورت تک‌فروشی خریداری کنند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بلیت‌فروشی مکانیزه امسال، امکان خرید بلیت در تمامی شهرستان‌هاست و این که مخاطبان خارج از پایتخت می‌توانند هر 16 فیلم بخش سودای سیمرغ را ببینند. 

ویژگی مهم دیگر بلیت‌فروشی امسال، امکان خرید بلیت در طول روزهای جشنواره است و مخاطبان در سراسر ایران می‌توانند از طریق سامانه‌های بلیت فروشی، بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند. بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

همچنین بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند ضمن آن که امسال مشارکت در آرای مردمی هم در سراسر کشور وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز