الناز حبیبی:

زنان بسیاری در جامعه ما با از خودگذشتگی برای خانواده، آرزوهایشان را رها کرده‌اند / طوبا نمونه‌ای از این زنان است

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۰۰۴۰
زنان بسیاری در جامعه ما با از خودگذشتگی برای خانواده، آرزوهایشان را رها کرده‌اند / طوبا نمونه‌ای از این زنان است
الناز حبیبی معتقد است کاراکتری که در «رمانتیسم عماد و طوبا» ایفای نقش کرده است در جامعه امروز ایران به وفور دیده می‌شود.

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با بازی در فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره نقش طوبا و وجود چنین شخصیتی در جامعه امروز ایران گفت: نمی‌خواهم نگاهی فمنیستی به فیلم و شخصیتی که ایفا کرده‌ام داشته باشم و نمی‌خواهم از این منظر نظرم را مطرح کنم اما معتقدم زنان کشور من به نوعی در خود یک از خود گذشتگی دارند که همچنان زنان امروزی هم این از خود گذشتگی را برای خانواده و اطرافیانشان دارند و فکر می‌کنم این ویژگی اخلاقی که زن در خانواده برای عزیزانش از خواسته‌ها و آرزوهای خود می‌گذرد در آینده حتی تقویت هم می‌شود.

او در پایان درباره اینکه آیا شخصیت طوبا امروز هم در جامعه ما وجود دارد یا خیر، تأکید کرد: به نظر من قطعاً زنانی چون طوبا در جامعه امروز ما وجود دارند و تعدادشان بسیار زیاد است و کاراکتر من در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» یکی از آن‌ها است.

گفتنی است الناز حبیبی امسال با ایفای نقش طوبا در فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به اعتقاد برخی منتقدان و اهالی سینما یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن خواهد بود.

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده در روز نخست جشنواره در برج میلاد (سینمای اصحاب رسانه) نمایش داده شد.

در خلاصه داستان دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست...»

در «رمانتیسم عماد و طوبا» بازیگرانی چون حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی، سام ولی پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ازجمله عوامل این فیلم می‌توان به: کارگردان: کاوه صباغ زاده، نویسنده فیلمنامه: کاوه صباغ زاده (اقتباسی آزاد از داستانی اثر آلن دوباتن)، تهیه‌کننده:مهدی صباغ‌زاده، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، مدیر تولید و مجری طرح:ناصر مقدس، مدیرفیلمبرداری:شهرام نجاریان، تدوین:پگاه احمدی، طراح جلوه‌های بصری:سینا قویدل، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه:محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس:آرام موسوی، گفتار متن: سارا بهرامی، موسیقی: پیام آزادی، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، برنامه‌ریز و دستیار اول:مهدی فهیمی، دستیار دوم: آوا بالاور، منشی صحنه: دنیا راد، جلوه‌های ویژه:ایمان کرمیان، آرش آقا بیک، طراح بدلکاری:امیر بدری.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز