داوران این فیلم ها را دوست نداشتند یا فیلم ها در چهارچوب نبودند؛

شانزده فیلمی که جای‌شان در جشنواره خالی بود / «بعد از اتفاق» فیلم تحسین‌شده شهاب حسینی در جشنواره فیلم کودک

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۱
شانزده فیلمی که جای‌شان در جشنواره خالی بود / «بعد از اتفاق» فیلم تحسین‌شده شهاب حسینی در جشنواره فیلم کودک
«بعد از اتفاق» فیلم تحسین شده پوریا حیدری اوره که علی‌رغم راه‌یافتن به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر نتوانست در هیچ بخشی کاندیدا شود.

به گزارش برنا، «بعد از اتفاق» ساخته پوریا حیدری اوره در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد و موفق شد در این جشنواره جایزه بخش یونیسف را از آن خود کند.

قصه فیلم درباره کودکی به نام روح‌الله است که بعد از یک اتفاق ناگوار تصمیم می‌گیرد با شرایط کنار بیاید و به دنبال اهدافش برود.

رضا کیانیان، جواد عزتی، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، یسنا میرطهماسب، علی انصاریان، روح الله جعفری و.... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم با تهیه کنندگی مشترک کمپانی پل مدیا آمریکا، کمپانی گریز متری کانادا، کمپانی پل مدیا آمریکا، کمپانی ای ای ام یو فنلاند و کارگزاری سهم آشنا ساخته شده است. شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

پوریا حیدری اوره با تهیه‌کنندگی، نویسندگی و درنهایت کارگردانی از اواسط دهه ۹۰ وارد سینمای حرفه‌ای شد و نخستین بار با فیلم "امتحان" وارد جریان سینما شد، سپس با ساخت فیلم "باغ‌های زردآلو" سال ۱۳۹۵ در قالب یک فیلم ویدئویی کارگردانی را تجربه کرد و موفق شد برای هشتاد و یکمین حضور بین‌المللی‌اش نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم‌های مستقل فیلادلفیای امریکا شود. او همچنین برای این فیلم در جشنواره فیلم مونترال کانادا نیز حضور یافت. حیدری اوره یک سال بعد تهیه‌کنندگی فیلم "هندی و هرمز" ساخته عباس امینی را تجربه کرد که این فیلم نیز در جشنواره‌های بین‌المللی بسیاری حضور یافت و موفق به دریافت جوایزی از این جشنواره‌ها شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز