با معرفی بازیگران فیلم؛

ثریا قاسمی در «حبس مجرد» بازی می کند/ همراه با عکس

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۷
ثریا قاسمی در «حبس مجرد» بازی می کند/ همراه با عکس
فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان با حضور بازیگران اصلی فیلم در تهران کلید خورد.

به گزارش برنا،  فیلمبرداری «حبس مجرد» که اولین تجربه کارگردانی بلند محمدحسام حدادیان  محسوب می‌شود، با فیلمنامه‌ای در فضای اجتماعی و شهری از روز گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جنوب شهر تهران آغاز شده و تاکنون بازیگرانی چون مهدی کوشکی، ثریا قاسمی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی‌پور و مهرداد ضیایی مقابل دوربین رفته‌‌اند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلمبرداری آن تا اواخر اسفندماه به پایان خواهد رسید.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد‌ که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.

مهدی کوشکی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی‌پور، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، وحید نیک‌راد، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیویی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان به عنوان بازیگران کودک، در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مدیر فیلمبردار : ابوالفضل نباتی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مدیر تولید: سیامک باحجب، مدیر تدارکات: علی رستمی‌نیا، عکاس: فاطمه تقوی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل و جانشین تولید: شیما انصاری.

حبس-مجرد-2

نظر شما