واکسن هنرمندان خبرساز شد/ انجمن تهیه‌کنندگان مستقل قدردانی کرد، فاطمه معتمد آریا تکذیب کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۹۹۹۲
واکسن هنرمندان خبرساز شد/    انجمن تهیه‌کنندگان مستقل قدردانی کرد، فاطمه معتمد آریا تکذیب کرد
درخواست سازمان نظام پزشکی از وزارت بهداشت برای اولویت دادن به واکسیناسیون سلبریتی ها، واکنش هنرمندان را در پی داشت.

به گزارش برنا؛ به دنبال انتشار درخواست سازمان نظام پزشکی از وزارت بهداشت  برای اولویت دادن به واکسیناسیون سلبریتی ها تنی چند از سینماگران و هنرمندان واکنش نشان دادند.

بلافاصله اعضای انجمن تهیه‌کنندگان مستقل به عنوان نخستین صنف سینمایی از ارسال این نامه اعلام حمایت کردند. در اطلاعیه‌ای که از سوی این انجمن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، از حمید فرخ‌نژاد، فاطمه معتمد آریا و منیژه حکمت برای پیگیری ارسال این نامه تشکر شده است.

به دنبال انتشار  این نامه فاطمه معتمدآریا به سرعت دست داشتن در این تقاضا را تکذیب کرد و در بیانیه‌ای کوتاه نوشته است:

«اینجانب، فاطمه معتمدآریا، خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در ارتباط با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می‌کنم.
با وجود از دست رفتن بسیاری از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به دلیل ابتلا به کرونا، اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می‌دانم.»

پدرام شریفی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سازمان نظام پزشکی: “همزمان با کادر درمان به هنرمندان سینما و تلویزیون هم واکسن بزنید”.

با سلام و تشکر به خاطر توجه شما به سلامت ما و همکاران ما در سینما و تلویزیون ذکر چند نکته را واجب میدانم
در کنار ما که در شرایط بسیار پرخطر مشغول کار هستیم، بسیار انسان‌های دیگر در این سرزمین، همانند ما و همکاران ما (در همه ی گروه‌های درگیر تولید فیلم و سریال) در حال کسب درآمد برای گذران زندگی خود هستند.

ممنون که متوجه شرایط سخت ما در هنگام تولید یک فیلم هستید (که بدون ماسک مجبور به ایفای نقش خود هستیم) اما خون ما رنگین‌تر از آن آدمی نیست که مجبور است با مترو به سر کار خود برود، مجبور است سوار تاکسی شود وامیدوار باشد که کنار دستی او کرونا نداشته باشد.

من به آن سربازی فکر می‌کنم که در خوابگاه می‌خوابد و مجبور است دو سال در این شرایط خدمت کند.
من از توجه شما متشکرم اما ترجیح می‌دهم از شما در خواست کنم تا شرایط واکسن زدن را برای همه مردم به همان اولویتی که در جهان برقرار است انجام دهید. "

همچنین فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی، از این اقدام تلویحا انتقاد کرد و در بخشی از پست خود نوشت: هنرمندان هم مثل بقیه اقشار باید تابع اولویت و شرایط موجود جامعه باشند. ما از همین مردم هستیم برتری نداریم.

 علیرضا وهاب‌زاده  مشاور وزیر بهداشت در توییتی به این نامه واکنش نشان داد و نوشت: «سلبریتی محترم، اولویت تزریق واکسن کرونا با پرسنل بیمارستان‌ها، بیماران و سالمندان است. لطفا تقاضای خارج از نوبت نکنید. حتی شما حامی انتخاباتی ۱۴۰۰»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز