با انصراف شبنم مقدمی از سریال «جیران»

بهرام رادان تاج مهدعلیا را بر سر مریلا زارعی گذاشت

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۱۸۷۷
بهرام رادان تاج مهدعلیا را بر سر مریلا زارعی گذاشت
مریلا زارعی در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به جای شبنم مقدمی نقش مهد علیا را بازی می کند.

به گزارش برنا، مریلا زارعی در جدیدترین اثر حسن فتحی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود، جایگزین  شبنم مقدمی می شود. با انصراف شبنم مقدم نام هایی همچون رویا تیموریان نیز برای جایگزینی او مطرح شده بود ولی براساس خبرهای رسیده مریلا زارعی بازی در این نقش را برعهده گرفته است.

مریلا زاعی  تاکنون برای دو بازی خود در فیلم «سربازهای جمعه» ساخته مسعود کیمیایی و «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌است.

حسن فتحی کارگردان پس از تجربه موفق سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی به سراغ ساخت سریال جدیدی با عنوان «جیران» رفته است که تصویربرداری آن از 15 بهمن آغاز شده است.

مجوز ساخت سریال «جیران» سال گذشته صادر شده و داستان آن از پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را دربرمی‌گیرد.

 بهرام رادان، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده‌اند.

فیلم‌نامه سریال تاریخی «جیران» را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند و  در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد... »

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

 

 

نظر شما