مدیر سینما سپیده:

هنوز خیلی از مردم تصور می‌کنند سینماها تعطیل هستند / اطلاع‌رسانی مناسبی درباره بازگشایی سینماها صورت نگرفته است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۰
هنوز خیلی از مردم تصور می‌کنند سینماها تعطیل هستند / اطلاع‌رسانی مناسبی درباره بازگشایی سینماها صورت نگرفته است
مهدی نیک‌آئین با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی خوبی درباره بازگشایی سینماها صورت نگرفته تأکید کرد که هنوز بسیاری از مردم نمی‌دانند که فیلم‌ها در سینماها اکران می‌شوند.

مهدی نیک‌آئین، مدیر سینما سپیده، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: سینما سپیده این روزها باز است ولی همیشه در شرایط عادی هم بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر با افت شدید مخاطب مواجه بودیم و امسال با وجود شیوع ویروس کرونا این شرایط به مراتب بدتر از همیشه است و میزان مخاطبان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

نیک‌آئین خاطرنشان کرد: متأسفانه اطلاع‌رسانی خوبی درباره بازگشایی سینماها صورت نگرفته و هنوز خیلی از مردم نمی‌دانند که سینماها باز هستند و می‌توانند با خرید بلیت به دیدن فیلم‌ها بروند. در حال حاضر سه فیلمی که بر پرده سینماها نمایش داده می‌شوند نیز یا قدیمی شده‌اند یا نسخه قاچاقشان در دسترس عموم قرار گرفته و همین مسائل وضعیت را بدتر کرده است.

او افزود: متأسفانه شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی برگزاری جشنواره فیلم فجر این امید را به ما داد که اگر اطلاع‌رسانی خوبی صورت بگیرد و فیلم‌های مناسبی اکران شود مردم حتماً از فیلم‌ها استقبال می‌کنند و سینماها نیز رونق می‌گیرند اما متأسفانه فعلاً هیچ یک از این شرایط فراهم نیست.

مدیر سینما سپیده تأکید کرد: در ایام نوروز با تبلیغ مناسب و اکران فیلم‌های جذاب و مطرح می‌توان به اکران نوروز موفقی امیدوار بود. در حال حاضر فیلم‌هایی که مطرح می‌شوند، آثاری هستند که در حد شایعات اسمی از آن‌ها برده می‌شود و هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. هر فیلمی که جذاب باشد به شرط اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی درباره اکران فیلم‌ها و باز بودن سینماها صورت بگیرد می‌توان اطمینان داشت که فروش قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز