«شکاف اقتصادی» با غافلگیری وال استریت

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۰
برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) شبکه پرس تی وی، به حرکت کاربران وال استریت و تاثیرشان بر روی سهام شرکت بازی فروشی گیم استاپ می پردازد.

به گزارش برنا، موضوع این هفته برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی و اجرای هدی کاوه تقوایی به بررسی این موضوع اختصاص دارد که علیرغم میل بازیگران وال استریت که می خواستند عمدا سهام شرکت بازی فروشی گیم استاپ پایین بماند، نه تنها این اتفاق نیفتاد که از 40 دلار به 400 دلار افزایش یافت.

 «شکاف اقتصادی» همچنین مسئله محبوبیت صفحه wallstreetbets و افزایش مشترکان آن از 3 میلیون عضو در ژانویه 2021، به بیش از 8 میلیون نفر در اوایل فوریه و غافلگیری حرفه ای ترین معامله گران سهام از این بابت را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. لری بریدول، استاد تجارت بین الملل نیز به عنوان مهمان و کارشناس برنامه درباره این اقدام کاربران و ایراداتی که به وال استریت وارد است، سخن خواهد گفت.

«شکاف اقتصادی» فردا ساعت 17 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه همان روز ساعت 0:00، جمعه ساعت21:00، شنبه ساعت 14:00، یکشنبه 03:00 بامداد و ساعت10:0، دوشنبه ساعت 19:00 و سه شنبه ساعت 18:00 است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز