سیروس میمنت:

«نون خ ۳» از دیگر فصل‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد / «نون خ» زیبایی‌های فراموش‌شده زندگی را به ما نشان می‌دهد

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۶۶۲۵
«نون خ ۳» از دیگر فصل‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد / «نون خ» زیبایی‌های فراموش‌شده زندگی را به ما نشان می‌دهد
سیروس میمنت با اشاره به اینکه فصل سوم «نون خ» با استقبال بسیار خوبی روبرو خواهد شد تأکید کرد که از فصل سوم «نون خ» بیشتر از فصل‌های قبل استقبال می‌شود.

سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون که در مجموعه تلویزیونی «نون خ 3» ایفای نقش می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره شباهت‌های سریال «نون خ» و «پایتخت» اظهار داشت: اگر بخواهیم به دنبال شباهت‌ها باشیم قطعاً شباهت‌های زیادی وجود دارد. به هر حال هر کدام از سریال‌ها قصه‌شان را خارج از شهر تهران و در یک شهرستان روایت می‌کنند و شاید این مشخص‌ترین شباهت این دو سریال باشد.

میمنت درباره عوامل موفقیت سریال «نون خ» خاطرنشان کرد: درباره عوامل موفقیت سریال «نون خ» و سریال‌هایی از این دست باید بگویم این سریال مسائلی را در زندگی‌ها دنبال می‌کند که امروز جای خالیشان در زندگی ما احساس می‌شود. متأسفانه امروز مردم خیلی نسبت به هم بیگانه شده‌اند و زندگی شهرنشینی خصوصیات خوب ما را مثل دورهمی‌های خانوادگی، معاشرت‌ها، دوستی‌ها و... را از بین برده ولی در شهرستان‌ها همچنان چنین نشانه‌های فوق‌العاده‌ای می‌توان دید. در سریال «نون خ» هم مخاطب با همین ارزش‌های فراموش شده روبرو می‌شود و ما حتی در این سریال می‌بینیم کاراکترها از صبح با هم دعوا دارند اما شب همه کنار هم هستند و با هم زندگی می‌کنند.

او افزود: مردم از زندگی شهری خسته شده‌اند و زندگی آپارتمانی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ جذابیتی ندارد با دیدن طبیعت و زندگی روستایی از قاب تلویزیون حداقل به لحاظ بصری لذت می‌برند و عاطفه و ارتباطی که بین کاراکترها وجود دارد بسیار دلچسب و دلنشین است. در زندگی شهری متأسفانه حتی همسایه‌ها از هم خبر ندارند در حالیکه طبق آیین و دین ما همسایه از همسایه ارث می‌برد. این دور افتادن انسان‌ها از یکدیگر تنها مربوط به جامعه نمی‌شود، در خانواده‌ها هم شاهد این هستیم که هر یک از اعضای خانواده وقتی وارد خانه می‌شوند در اتاق‌هایی جدا از هم قرار می‌گیرند و این اتفاقی تلخ و آزاردهنده است که با احیای آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

میمنت در ادامه گفت: سریال «نون خ 3» در زمان کرونا روایت می‌شود و حتی ما شخصیتی کرونایی داریم که در قصه نقشی جدی دارد. کار در این دوران بسیار سخت است و ما محدودیت‌های بسیاری داریم. باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند و همه از هم فاصله می‌گیریم. خوشبختانه تهیه‌کننده «نون خ» شرایط را فراهم کرده است که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شوند و هر روز پزشک سر صحنه حاضر است و استفاده از ماسک و الکل الزامی است. در طول روز بارها اکسیژن و دمای بدن افراد چک می‌شود و از این بابت در شرایط امنی قرار داریم.

این بازیگر در پایان گفت: قطعاً در فصل سوم «نون خ» شاهد تغییرات بسیاری هستیم و من بسیار امیدوارم که این سریال بسیار مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به قصه‌ای که این سریال دارم مطمئن هستم که از فصل‌های قبلی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و مطمئن هستم که بازخورد خوبی شاهد خواهیم بود. امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا از بین برود و آرزو می‌کنم با پایان یافتن شیوع این بیماری به زودی شاهد بازگشت خوشحالی و حس خوبی بین مردم کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز