مدیر سینما مگامال:

تغییر رده شغلی سینما اتفاق مثبتی است / اکران فیلم‌های مناسب و تبلیغات کافی به سینما رونق می‌دهد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۸۵۴۰
تغییر رده شغلی سینما اتفاق مثبتی است / اکران فیلم‌های مناسب و تبلیغات کافی به سینما رونق می‌دهد
مدیر سینما مگامال معتقد است تغییر رده شغلی سینما اتفاق مثبتی است اما اکران فیلم‌های مناسب و تبلیغات کافی به سینماها رونق می‌دهند.

محمد قنبری مدیر سینما مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: با تصمیمی که گرفته شد سینما مگامال از 25 اسفند تعطیل شد چرا که هزینه‌ها بسیار بالا بود و فیلم‌هایی که برای اکران نوروز انتخاب شدند آثاری نبودند که بتوانند فروش بالایی داشته باشند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اطلاع ثانوی سینما را تعطیل کنیم و منتظر واکسیناسیون باشیم و برای بازگشایی شرایط را به طور کامل بسنجیم.

قنبری تصریح کرد: فیلم‌های «خورشید»، «لاله»، «خون شد»، «تکخال» و «هفته‌ای یک بار آدم باش» فیلم‌هایی نیستند که بتوانند فروش چندانی داشته باشند و به نظر می‌رسد تنها فیلم «هفته‌ای یک بار آدم باش» است که فروش بهتری داشته که فکر می‌کنم به دلیل حضور پژمان جمشیدی است و فیلم «خورشید» نیز به دلیل موضوعی که دارد کمی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

او افزود: متأسفانه دوستان تهیه‌کننده و دفاتر پخش حاضر نبودند فیلم‌های خوب خود را در این زمان اکران کنند که البته می‌توان به آن‌ها حق داد. سینما مگامال زیر نظر شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای است که مدیران این موسسه در حال حاضر با توجه به شرایط تصمیم به تعطیلی گرفتند. متأسفانه در اکران نوروزی امسال همچنان تبلیغات مناسبی شاهد نبودیم.

مدیر سینما مگامال در ادامه درباره تغییر گروه شغلی سینما گفت: تغییر گروه شغلی سینما به سطح دو اتفاق مثبت و بسیار خوبی است که در صورت اکران فیلم‌های مناسب می‌تواند برای رونق گرفتن سینما نتیجه‌بخش باشد. در صورتی که فیلم‌ها اثر مناسبی برای جذب مخاطب نباشند همچنان نمی‌توان به اکران موفق در سینما فکر کرد. فیلم‌هایی چون «بی همه چیز»، «دینامیت»، «انفرادی» و «چپ راست» آثاری هستند که می‌شود به موفقیت آن‌ها در اکران امیدوار بود. در صورت عدم اکران فیلم‌های مناسب تغییراتی مثل جابجایی سینما در سطوح مشاغل نمی‌تواند نتیجه چندانی داشته باشد.

قنبری در پایان تأکید کرد: «خوب، بد، جلف 2» و «شنای پروانه» هم سال گذشته با وجود وضعیت بدی که در سینما حاکم بود توانستند در روزهای ابتدایی سال فروش مناسبی داشته باشند. تبلیغات مناسب نیز از شروط این اتفاق است و اگر چنین برنامه‌ریزی وجود نداشته باشد قطعاً نمی‌توان انتظار رخ دادن اتفاقی مثبت در سینماها داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز