در شبکه هیسپان تی وی؛

هوتن شکیبا و یک درخت

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۸۱۲۶
هوتن شکیبا و یک درخت
«بلانکو»ی شبکه هیسپان تی وی در این قسمت به معرفی و بررسی فیلم کوتاه «درخت» با هنرنمایی هوتن شکیبا اختصاص دارد.

به گزارش برنا، اُسوالدو کانالز، مجری برنامه تخصصی شبکه هیسپان تی وی در خصوص فیلم کوتاه، در هر قسمت یک فیلم مرتبط را معرفی می کند و با سازنده اثر به گفت و گو می پردازد. نمایش فیلم موضوع برنامه هم در دستورکار  «بلانکو» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل پور است. 

اسماعیل پور این هفته فیلم «درخت» به کارگردانی حامد صیامی و بازی هوتن شکیبا را انتخاب کرده است. صیامی که فارغ التحصیل دانشگاه سوره است، سابقه کارگردانی آثاری چون «مرد»، «و ما در این لحظه مردیم»، «بدون عنوان» و «قرمز» را نیز در کارنامه هنری خود دارد و در رابطه با ساخت «درخت» سخن خواهد گفت. 

 «درخت» تلاش یک جوان (هوتن شکیبا) را برای پیدا کردن هویت خود در جامعه نشان می دهد، در حالی که ممکن است خیلی ها بخواهند هویتی را به وی تحمیل کنند و  یا راهی را پیش پای او بگذارند که هیچ علاقه‌ای به آن ندارد...

بخش دیگر این برنامه نمایش  یک فیلم از جشنواره فیلم 100 ثانیه ای ایران  است که در این قسمت فیلم «راکد» اثر زهرا اسلام‌لو را به مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی تقدیم می کند. 

برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» چهارشنبه یکم اردیبهشت دی ماه ساعت 5:00 بامداد پخش می شود. بازپخش آن نیز ساعت 11:00 و 20:00همان روز در معرض نگاه تماشاگران هیسپان تی وی در آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز