علی سرتیپی:

سینما سوپرمارکت نیست که مشتری عبوری داشته باشد باید مردم از بازگشایی سینماها مطلع شوند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۶۱۶۳
سینما سوپرمارکت نیست که مشتری عبوری داشته باشد باید مردم از بازگشایی سینماها مطلع شوند
علی سرتیپی تأکید کرد که سینما کورش در روز شنبه 18 اردیبهشت تعطیل بوده و احتمالاً دوشنبه سینما باز می‌شود.

علی سرتیپی مدیر سینما کورش و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، با اشاره به اینکه سینما کورش در روز شنبه 18 اردیبهشت باز نشده و تعطیل بوده اظهار داشت: سینما کورش را فعلا باز نکردیم و این سینما احتمالاً دوشنبه این هفته یعنی بیستم اردیبهشت ماه باز می‌شود.

سرتیپی تصریح کرد: وقتی سینما نزدیک به دو ماه تعطیل است باید سالن‌ها تمیز شوند و لازم است آماده‌سازی صورت بگیرد و دستگاه‌ها باید بعضاً تعمیر و آماده‌سازی شوند و به همین دلیل نتوانستیم سینما را باز کنیم. سالن‌های سینما مغازه سوپرمارکت نیستند که کرکره را هر زمان دلمان خواست پایین بیاوریم و هر زمان که دلمان خواست بالا ببریم و اصطلاحاً مشتری عبوری داشته باشیم.

او افزود: باید فیلم‌های خوبی اکران شوند و مردم از بازگشایی سینماها مطلع شوند تا بتوان به بازگشایی سینما امیدوار باشیم. سینما یک محیط فرهنگی است و مردمی به آن رجوع می‌کنند که اهل فرهنگ و هنر باشند و زمان لازم است تا مردم به سالن‌های سینما برگردند.

سرتیپی در پایان اظهاراتش گفت: متأسفانه طی یک سالی که گذشته و سینماها چند بار تعطیل شده‌اند هیچ‌گاه اطلاع‌رسانی خوبی درباره بازگشایی سینماها صورت نگرفته و مردم معمولاً هر بار که سینماها باز می‌شدند از بازگشایی بی اطلاع بودند و یکی از دلایلی که تصمیم گرفتیم سینما فعلاً تعطیل باشد همین مسئله بوده است. امیدوارم طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی درستی در این باره صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز