با انتشار اطلاعیه؛

مردم در تشییع پیکر استاد موسیقی شرکت نکنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۷۵۳۸
مردم در تشییع پیکر استاد موسیقی شرکت نکنند
خانواده زنده یاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی با انتشار اطلاعیه ای از مردم خواستند تا در مراسم خاکسپاری این هنرمند شرکت نکنند.

به گزارش برنا، شاهرخ شهیدی فرزند زنده یاد عبدالوهاب شهیدی که روز گذشته در سن ۹۹ سالگی دار فانی را وداع گفت با انتشار اطلاعیه‌ای از علاقه مندان آن مرحوم خواست تا در مراسم خاکسپاری وی شرکت نکنند.

در متن اطلاعیه آمده است:

«ملت عزیز و قدرشناس ایران

ضمن عرض تسلیت، اینجانب شاهرخ شهیدی فرزند ارشد استاد عبدالوهاب شهیدی، بزرگ مرد بی ریا و مردم دوست این سرزمین، از شما عزیزان که به مانند ما عزادار هستید عاجزانه تقاضا دارم به دلیل شرایط بد کرونا و مخصوصاً روزهای سخت که این روزها در پیش رو داریم در مراسم خاکسپاری پیکر پدر؛ یا به نوعی پدر موسیقی فاخر ایران شرکت نفرمایید. چرا که سلامت خانواده‌های شما از تعداد نفرات شرکت کننده این مراسم برای ما اهمیت بیشتری دارد.

خبرگزاری ها و کانال‌هایی وابسته به هنر موسیقی درصدد هستند پخش زنده مراسم استاد عبدالوهاب شهیدی را پوشش دهند (که نام خبرگزاری‌ها با ذکر نشانی اعلام می‌شود.)

به رسم ادب دست یکایک شما دوستداران را بوسیده و سلامت شما و تمام‌مردم ایران را از پروردگار تعالی خواستارم. با تقدیم احترامات؛ خاک پای مردم قدر شناس و هنردوست این سرزمین. شاهرخ شهیدی _ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰»

 

 

نظر شما