چهره و خبر های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

خاطرات خط قرمزی سعید راد و احمد نجفی/گلزار شکست خورد/اکبری عبدی همه را نگران کرد/معرکه گیری بهزاد فراهانی با کارگردانی سینما/تولد پر حاشیه آقازاده ی آواز!

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۴
خاطرات خط قرمزی سعید راد و احمد نجفی/گلزار شکست خورد/اکبری عبدی همه را نگران کرد/معرکه گیری بهزاد فراهانی با کارگردانی سینما/تولد پر حاشیه آقازاده ی آواز!
در هفته گذشته همه چیز معطوف به اعلام اسامی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری بود اما بهزاد فراهانی کارگردان شد، برنامه محمد رضا گلزار تا تعطیلی پیش رفت و مهمانان شهاب حسینی از خط قرمز عبور کردند.

شکست هفته؛ محمدرضا گلزار

شنیده می شود برنامه مسابقه محور محمدرضا گلزار به عنوان «هفت خوان» در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی با استقبال آنچنانی مواجه نشده و سازندگان برنامه تصمیم دارند این برنامه را تعطیل کنند اتفاقی که قطعا برای کارنامه ستاره سینمای ایران اتفاق ناخوشایندی محسوب می شود.

گفته می شود بر خلاف تصور این برنامه نه جذابیت های یک اثر رسانه ای را دارد و نه هیجان لازم برای کشش مخاطب در آن وجود دارد باید دید چه بالایی بر سر هفت خوان گلزار می آید.

محمدرضا+گلزار+

دود از کنده هفته؛ بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی این روز ها روزگار عجیبی را سپری می کند اگر چه در کارنامه این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون نویسندگی و کارگردانی نمایش دیده می شود اما او در سال پیش رو و در روز هایی که بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان سینما از تولید آثار سینمایی ترس و لرز دارند و نمی دانند اکران آثارشان به کجا می رسد، تصمیم دارد روی صندلی کارگردانی سینما بنشیند، اتفاقی که شاید در نوع خود بی نظیر باشد.

98809_behzadfarahani.9bcbd7

کیک پر حاشیه هفته؛ کیک تولد همایون شجریان

هفته گذشته فرزند خسروی آواز ایران کیک تولد فوت کرد و نه تنها خانواده هنر که چهره های شاخص و محبوب ورزشی نیز در شبکه های اجتماعی به او تبریک تولد گفتند اما نکته ای که تا حدودی برای آقازاده آواز ایران حاشیه ساز شد عکسی بود که همسر علی سرابی برای تبریک منتشر کرد و در قاب این عکس سحر دولتشاهی نیز دیده شد اتفاقی که یکی از حاشیه های سال های اخیر این دو هنرمند دوست داشتنی است.

همایونشجریان

خط قرمز هفته؛ ماجرای  سعید راد و احمد نجفی

سعید راد و احمد نجفی دو هنرمند پیشکسوت سینمای ایران هفته گذشته مهمان همرفیق شهاب حسینی بودند و در این برنامه شبکه نمایش خانگی در کنار گپ و گفت های جذاب این دو هنرمند با شهاب سینمای ایران به یک باره احمد نجفی خاطره ای عجیب و غریب از ماجرای خصوصی عاشق شدن سعید راد تعریف کرد که در فضای مجازی با بازخورد های متفاوتی همراه بود.

932280_222

برزیلی هفته؛ بهاره رهنما

مستند «صدام کن مامان» به کارگردانی بهاره رهنما در جشنواره ماهانه بین‌المللی فیلم مستقل برزیل برنده جایزه بهترین کارگردان مستند ماه آپریل شد.

پخش جهانی این فیلم را سولماز اعتماد بر عهده دارد.

«صدام کن مامان» پیش از این در جشنواره های سینما حقیقت و جشن تصویر سال در ایران نمایش داده شده بود و در بخش مسابقه جشنواره ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی هم اکران شده است.  صدام کن مامان در بین هفت فیلم سینمایی بخش مسابقه جشنواره فیلم های ایرانی نوستالژی میلان هم حضور دارد که در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

بهاره+رهنما+

خارجی هفته؛ جشنواره بین المللی فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر در روز های کرونایی با پیگیری مسئولین سینمایی کلید خورد تا اتفاق مهمی در سال 1400 را در روز های تعطیلی و کم کشش سینما رخ بدهد اگر چه این اتفاق را برای سینمای ایران مثال نیک می گیریم اما بدیهی است که رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت خانواده سینما و در راس آن تماشاگران آثار در این جشنواره باید مد نظر مسئولین سینمای ایران و البته این جشنواره قرار بگیرد.

4568769

آدم معروف هفته؛ مجریان مناظرات انتخاباتی

هفته گذشته و چهارشنبه شب با اعلام اسامی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری مراسم قرعه کشی مناظرات و برنامه های تبلیغاتی نامزد ها در رسانه ملی قرعه کشی شد و این اتفاق قطعا یکی از پر مخاطب ترین اتفاقات رسانه ای پیش رو خواهد بود و باید گفت بی تردید چهره های منتخب برای اجرای این برنامه ها آدم معروف های رسانه در روز های پیش از انتخابات خواهند بود.

jpg

مجری هفته؛پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی هم مثل خیلی از بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان و.... به جرگه اجرا پیوست تا با حضور امیر آقایی در اولین برنامه اش چراغ اولین پیشگوی شبکه نمایش خانگی را روشن کند. بی تردید او که این سال ها از ستاره های پر درآمد سینما محسوب می شود با عدد و رقم قابل توجهی اجرای این برنامه را بر عهده گرفته است.

پژمان+جمشیدی

نگرانی هفته؛ بیماری اکبر عبدی

اکبر عبدی که این روز ها سریال «روز های آبی» را روی آنتن شبکه 5 دارد مجددا به خاطر اختلال در پیوند کلیه راهی بیمارستان شد و بسیاری از اهالی هنر را نگران کرد.

خبرگزاری برنا برای این کمدین دوست داشتنی آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.

اکبر+عبدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز