در آستانه روز قلم؛

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه نویسندگی مرد میدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۱۶۵۳
برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه نویسندگی مرد میدان
به گفته مهدی دادجو مدیرگروه کتاب رادیو فرهنگ پس از چندین بار وقفه ، سرانجام روز یکشنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰، برگزیدگان نخستین مسابقه ملی نویسندگی مرد میدان ، یادواره سردار دلها و یار با وفایش، شهید ابومهدی المهندس اعلام می شود.

به گزارش برنا؛ به گفته مهدی دادجو مدیرگروه کتاب رادیو فرهنگ پس از چندین بار وقفه ، سرانجام روز یکشنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰، برگزیدگان نخستین مسابقه ملی نویسندگی مرد میدان ، یادواره سردار دلها و یار با وفایش، شهید ابومهدی المهندس اعلام می شود.

طراح و مدیر مسابقه ملی نویسندگی مرد میدان گفت: در این مراسم که به علت محدودیت های کرونایی از طریق امواج رادیو و در برنامه « هفت اقلیم» برگزار می شود ،از دوازده برگزیده بخش های چهارگانه مسابقه مرد میدان ، به همراه دو برگزیده بخش ویژه شهید ابومهدی المهندس تقدیر به عمل می آید.

مسابقه نویسندگی مرد میدان به ابتکار رادیو فرهنگ و با همکاری کتابشهر ایران ، دی ماه سال ۹۹ همزمان با نخستین سالگرد شهادت سپهبدشهیدسردارحاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

دادجو ادامه داد: در تدارک برگزاری دومین دوره این مسابقه در قالبی گسترده تر و با افزون شدن بخش بین الملل هستیم.

البته در نخستین دوره نیز آثاری از آلمان، سوییس ، افغانستان و عراق به دبیرخانه مرد میدان رسیده است.

گفتنی است در برنامه هفت اقلیم یکشنبه ۱۳تیرماه  ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱،می توانید شنونده اختتامیه این مسابقه باشیدو از طریق این برنامه اسامی برگزیدگان در بخش های داستانک، خاطره ، شعر ، دلنوشته و ویژه مشخص می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز