دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۳۲۰۴
دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد
با حکم مدیرکل هنر‌های نمایشی، امیر مشهدی عباس، دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شد.

به گزارش روی خط رسانه برنا، قادر آشنا مدیرکل هنر‌های نمایشی، طی حکمی، امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

«تئاتر کودک و نوجوان به واسطه شرایط ویژه مخاطبین‌اش واجد حساسیت‌ها و ظرایف خاصی است که اهمیت این حوزه را دو چندان می‌کند. ارتباط آثار نمایشی این گروه سنی با حوزه تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان سرزمین و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی ایشان در آینده، بزنگاه خطیری است که وظیفه صاحبنظران، هنرمندان و تصمیم‌سازان این عرصه را بیش از پیش مهم‌تر می‌کند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با پشتوانه تجربیات ارزشمند ادوار پیشین در پی آن است تا به واسطه هنر تئاتر و به یاری هنرمندان ارجمند ایران، فردای روشن‌ترو پرامیدتر برای فرزندان شایسته سرزمین ترسیم نماید.

نظر به تجربه، تخصص و دغدغه جنابعالی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان»، منصوب می‌شوید.

امید که به یاری پروردگار و با بهره‌گیری از مشاوره و همراهی هنرمندان سراسر ایران اسلامی و توان اجرایی و تجربیات ارزشمند همکاران و هنرمندان استان همدان در برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان، از سال ۱۳۷۷ به صورت مستمر به عنوان گروه شرکت‌کننده، هیأت انتخاب و داوری در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور داشته است. او هم‌اکنون مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای میان برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ایجاد شد. دبیر بیست و ششمین دوره از این رویداد، مجید قناد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما