سید محمدرضا میرتاج‌الدینی:

محمد مهدی اسماعیلی از عهده مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برمی‌آید

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۰۵۵۲
محمد مهدی اسماعیلی از عهده مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برمی‌آید
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی محمد مهدی اسماعیلی برای حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که وزیر ارشاد دولت سیزدهم از عهده مسئولیت محول شده برمی‌آید.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ای که محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون ارائه کرد و با نگاهی به سوابق اجرایی و تحصیلاتی که دارند به نظر من ایشان فردی مناسب برای پذیرش این مسئولیت هستند.

میرتاج‌الدینی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه محمد مهدی اسماعیلی برای حوزه فرهنگ و هنر جامعیت خوبی داشت و مسائلی که مطرح شده بود با اهداف و وظایف این وزارتخانه که باید در اولویت قرار بگیرد کاملاً همخوانی داشت.

او افزود: نگاه مردمی محمد مهدی اسماعیلی به حوزه فرهنگ و هنر کاملاً مطلوب است و در برنامه‌ای که ارائه شد خودکفایی در کارهای هنری با توجه به اقتصاد فرهنگی در اولویت بود و نوآوری‌های فرهنگی و تکیه به ایده‌های نسل جوان و نخبگان و میدان دادن به نسل امروز از مسائلی مورد تأکید برنامه ایشان بود.

این نماینده مجلس در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: نوآوری و تحول آفرینی از مسائلی است که امروز در عرصه فرهنگ و هنر به آن احتیاج داریم و می‌توان آن‌ها را لازمه یک فرهنگ پیشرو دانستند و در اظهارات محمد مهدی اسماعیلی این موارد کاملاً مدنظر قرار گرفته بود. امیدوارم با حضور ایشان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگاه اصلی خود در رشد و تعالی فرهنگ و هنر کشور برسد و ما یک وزارتخانه پیشرو داشته باشیم.

میرتاج‌الدینی در پایان گفت: با توجه به این مسائل و رزومه محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم نگاه من به حضور این فرد در این وزارتخانه کاملاً مثبت است و به نظرم اسماعیلی می‌تواند از پس مسئولیتی که بر عهده او قرار داده شده، بربیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز