مهدی نیک‌ آئین:

پکیج فیلم‌های در حال اکران با یک فیلم کمدی کامل‌ می‌شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۵۸۶۳
پکیج فیلم‌های در حال اکران با یک فیلم کمدی کامل‌ می‌شد
مهدی نیک‌ آئین با اشاره به اینکه فیلم‌ سینمایی «قهرمان» می‌تواند فروش قابل توجهی در گیشه داشته باشد تأکید کرد پکیج فیلم‌های در حال اکران با یک فیلم کمدی کامل می‌شد.

مهدی نیک آئین، مدیر سینما سپیده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از اکران فیلم‌های حاضر در سینماها می‌گذرد لازم بود فیلم‌های جدیدی اکران شوند و اکران دو فیلم «پوست» و «قهرمان» واقعاً اتفاق خوبی برای سینماهاست.

نیک آئین در ادامه گفت: عدم اکران یک فیلم کمدی جدید می‌تواند تا حدی آسیب‌زننده باشد چرا که هر وقت پکیج کاملی از فیلم‌ها در ژانرهای مختلف اکران شده، فیلم‌ها در گیشه به یکدیگر کمک کرده و فروش بهتری را شاهد بودیم. منظور من از ژانرهای مختلف چند ژانری است که در سینمای ما وجود دارد، فیلم‌ کمدی، اجتماعی و حتی یک فیلم کودک یا چند اثر خارجی می‌توانستند شرایط اکران را بهتر کنند.

او افزود: در این مدت که درگیر شیوع ویروس کرونا بودیم این اتفاق رخ داد و فیلم‌هایی چون «خورشید» و «درخت گردو»، که آثاری جذاب و مخاطب‌پسند هستند، نتوانستند در گیشه موفقیت چندانی داشته باشند و تنها بودن این فیلم‌ها باعث شد با وجود پتانسیل بالای‌شان در جذب مخاطب در گیشه به‌نوعی شکست بخورند. از طرفی فیلم‌های موفقی چون «دینامیت» هم مدتی طولانی است که اکران شده‌اند و افراد زیادی به سینما می‌آمدند و می‌گفتند «دینامیت» را بارها دیده‌اند و منتظر اکران یک فیلم جدید هستند.

مدیر سینما سپیده در پایان تأکید کرد: فیلم سینمایی «درخت گردو» 10 روز اولی که تبلیغات خوبی در تلویزیون داشت توانست فروش نسبتاً خوبی داشته باشد اما متأسفانه با عدم پخش تبلیغات، فروش این فیلم هم به حداقل رسید. امیدوارم مسئولان سینمایی هم با دست و دلبازی بیشتری از فیلم‌ها حمایت کنند تا فیلم‌های خوب بیشتری اکران شوند و این امکان به وجود بیاید که شاهد رونق در سینماها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز