احمد زالی در گفت وگو با برنا:

سیاست‌های سازمان بود که «روزهای بهتر» ادامه پیدا نکند/ به زودی با «خوشنام» به خانه‌ها می‌آئیم!

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۰۰۶۵
سیاست‌های سازمان بود که «روزهای بهتر» ادامه پیدا نکند/ به زودی با «خوشنام» به خانه‌ها می‌آئیم!
تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان این‌که سیاست‌های سازمان بود که «روزهای بهتر» ادامه پیدا نکند، تاکید کرد: به زودی با سریال «خوشنام» به خانه‌ها می‌آئیم!

«احمد زالی» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده تئاتر، سینما و تلویزیون است که این روز ها سریال خوشنام برای شبکه یک تهیه می‌کند.

او در کارنامه هنری اش در حوزه تئاتر و کارگردانی در نمایش هایی چون بیژن و منیژه، شب شقایق، سبز سرخ، ایکس، و... و در سینما و تلویزیون در مقام تهیه کننده در کارهایی چون فیلم سینمایی چراغهای رابطه،فیلم سینمایی بلوگا،مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر،سریال یادآوری،سریال همه خانواده من و... را دارد.

تهیه کننده خوشنام در خصوص مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت‌وگویی کرده که در زیر مشاهده می‌کنید.

در این مجموعه‌های اپیزودیک  کار کردن با چند تیم تولید همزمان سخت نبود؟

چرا سخت بود، هر اپیزودی یک مجموعه و تیم  تولید مجزا داشت از نویسنده، تصویربرداری، صدا و بازیگران همه فرق داشتند و  مدام عوض می‌شدند و به طبع کار سخت و پر از فشاری بود. اصولا تولید این دست آثار شرایط خاص خودش را دارد. چون چه در بحث هزینه‌ها و چه در بحث شرایط تولید جریان کاملا متفاوت است.

بازخوردها در خصوص این مینی سریال‌ها در زمان پخش و بعد از پخش چگونه بود؟

وقتی یک سریال بعد از این همه سال بارها پخش می‌شود مشخص کننده این است که تماشاگران با کار ارتباط برقرار کرده‌اند و هنوز کسانی با من تماس می‌گیرند و ابراز رضایت از کار دارند و این نشان می‌دهد که کار روی مخاطب تاثیر خودش را گذاشته است.

چرا  ساخت این مینی سریال‌ها که در زمان خودش اتفاقا بسیار هم پرمخاطب بوده را ادامه ندادید؟

سیاست‌های مدیریتی سازمان بود که تصمیم بر این شد که ادامه پیدا نکند ولی خب ما در این پروژه‌ها نیروی انسانی توانمند از کارگردان گرفته تا بازیگر و سایر عوامل، برای اولین بار معرفی کردیم و جواب گرفتیم و اپیزودهای خوبی تولید شد و بسیاری از کارگردان‌های این مجموعه در حال حاضر سریال‌های بزرگ‌تر تلویزیون در اختیارشان است و کار می‌کنند.

و چادر گلدار که اخیرا پخش مجدد شد...

چادر گلدار" کار موفق، دلنشین و یکی از بهترین کارهای مجموعه مینی سریال «روزهای بهتر» بود. کاری بود که کاراکتر مادربزرگ بعد از سال ها به عنوان کارکتر اصلی در یک سریال معرفی شد و در واقع باعث ایجاد و تقویت حس مادرانه در مخاطب و عامل دورهم جمع شدن خانواده و حل مشکلات می‌شد و یادم هست در این باب با بازخوردهایی مناسب هم روبرو شدیم.

این روزها مشغول چه پروژه ای هستید؟

این روزها مشغول ساخت و تولید پروژه «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده» برای شبکه یک هستم که ان‌شاءالله بعد از مراحل تولید روی آنتن برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز