مدیر سینما سپیده:

«قهرمان» موثر در رونق گیشه سینما/ فیلم فرهادی مردم را به سینما می‌کشاند!

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۵:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۲۳۷۱
«قهرمان» موثر در رونق گیشه سینما/ فیلم فرهادی مردم را به سینما می‌کشاند!
با آغاز اکران فیلم اصغر فرهادی بسیاری از خانواده سینما به خصوص سینما داران معتقد هستند رونق آفت زده سینما بعد از کرونا دوباره جان می گیرد و فیلم فرهادی کمک می‌کند تا چراغ سالن‌های سینما روشن شود. بدیهی است که این فیلم می تواند روی دیگر آثار در مسیر اکران نیز موثر باشد. با مهدی نیک‌آئین، مدیر سینما سپیده، در این باره گپ و گفتی داشتیم که از نظر می‌گذرانیم.

به گزارش برنا؛ فیلم «قهرمان» ساخته جدید و تحسین شده اصغر فرهادی از روز سه‌شنبه در شهر شیراز و از چهارشنبه در تمام سینما ها اکران می‌شود.

بررسی تاثیر اکران این فیلم بر گیشه‌ها و دیگر آثار درحال اکران موضوع گزارش خبرگزاری برنا است که با مدیران سینما و دست اندرکاران این حوزه به نظر سنجی گذاشته می‌شود.

مدیر سینما سپیده در خصوص اضافه شدن فیلم «قهرمان» به آثار روی پرده سینما می‌گوید: قطعا ورود فیلم‌های جدید به چرخه اکران به خصوص «قهرمان» اصغر فرهادی خون تازه‌ای به سینماها تزریق می‌کند و می‌تواند مفید باشد اما به نظر من کافی نیست!.

او ادامه داد: من تجربه اکران «شنای پروانه» و «درخت گردو» را داشتم اما «دینامیت»  علاوه بر بازیگران و تم فیلم تبلیغات مستمر و ادامه‌داری در فضای مجازی داشت اما به نظر من اینگونه تبلیغات به پای تبلیغ در رسانه ملی نمی‌رسد یعنی اگر فیلم ها در صدا و سیما بازنشر و تبلیغ شود اوضاع بسیار بهتر خواهد بود.

او در این خصوص که با توجه به اکران تعداد زیادی فیلم آیا وضعیت گیشه‌ها رونق می‌گیرد بیان کرد: ورود فیلم‌های جدید به سینماها به چرخه اکران کمک زیادی می‌کند تا مردم با ذائقه‌های مختلف به سینما بیایند و حق انتخاب داشته باشند. درحال حاضر مردم عملا حق انتخاب ندارند چراکه در سینماهای سراسر کشور فیلم «دینامیت»، «درخت گردو» و کم و بیش فیلم «پوست» درحال اکران هستند.

مدیر سینما سپیده در ادامه تصریح کرد: به نظر من تنوع در گونه‌های فیلم اعم از ژانر وحشت، کمدی، اجتماعی و ملودرام باعث می‌شود تا تعداد مخاطبین افزایش داده شود.

مهدی نیک‌آئین در پاسخ به این سوال که آیا فیلم «قهرمان» به اکران دیگر آثار لطمه وارد می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: خیر، به نظر من فیلم «قهرمان» کمک زیادی به اکران آثار دیگر می‌کند و همین که مردم دوباره عادت سینما رفتن را از سر بگیرند و آن شور و شوق برای مخاطبان زنده شود نقطه عطف سینما خواهد بود. به هرحال سینما حدود دو سال تعطیل بوده و اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت نگرفته است. علاوه بر آن تبلیغات مفیدی هم وجود ندارد. همین که مردم با فیلم‌های سینما آشتی کنند و لذت فیلم دیدن در سینما را بچشند کمک زیادی به دیگر آثار در حال اکران می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز