خاطره جالب پروانه معصومی از عزت‌الله انتظامی با یک تماس

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۶:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۲۲۳۳
خاطره جالب پروانه معصومی از عزت‌الله انتظامی با یک تماس
«پروانه معصومی» گفت: یک روز صبح زود استاد «عزت‌اله انتظامی» که در فیلم «چمدان» با ایشان هم‌بازی بودم، خبر برنده شدنم در سومین جشنواره فیلم فجر را به من داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پروانه معصومی برنده لوح زرین بازیگر نقش اول زن از سومین دوره این جشنواره به خاطر فیلم‌ «گل‌های داوودی» ساخته رسول صدرعاملی در مورد خاطراتش از آن دوره جشنواره گفت: زمان اختتامیه دوره سوم جشنواره من سر صحنه فیلمبرداری فیلم «چمدان» به‌کارگردانی زنده‌یاد «جلال مقدم» و از برنده شدن خودم خبر نداشتم.

وی افزود: با وجود این که در سال ۶۳ چیزی به عنوان فضای مجازی نبود اما این شایعه پخش شده بود که من به دلایلی قصد حضور در مراسم اختتامیه را ندارم، در حالی که همه می‌دانستند من مشغول بازی در فیلم «چمدان» هستم.

معصومی ادامه داد: من در آن روزها بی‌خبر سرصحنه مشغول بازی در فیلم بودم و یک روز صبح زود، زنده‌یاد استاد انتظامی که در آن فیلم با ایشان هم‌بازی بودم، در اتاق محل اقامت من را زد و گفت دخترم به تو تبریک می‌گویم که برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شده‌ای...

معصومی که در دور ششم جشنواره هم برای دومین بار برای فیلم «جهیزیه برای رباب» ساخته زنده‌یاد «سیامک شایقی» و «شکوه زندگی» ساخته حسن محمدزاده لوح زرین جشنواره ششم را گرفته بود، کسب این جایزه را هم غافلگیرکننده خواند و درباره آن گفت: شب اهدای جوایز همراه با «رخشان بنی‌اعتماد» و «جهانگیر کوثری» در سینما مشغول دیدن فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته «بهرام بیضایی» بودیم که بحث جایزه گرفتن یا نگرفتن من مطرح شد و خانم بنی‌اعتماد گفت چون یک بار جایزه گرفتی، احتمالا دیگر جایزه نمی‌گیری... من بعد از شنیدن این حرف بلند شدم و از سینما به سمت محل برگزاری مراسم اختتامیه رفتم که ناباورانه دوباره برنده جایزه شدم.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز