از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

کمک ایران برای تامین سوخت زمستان نیازمندان افغان

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۶۴۲۹
کمک ایران برای تامین سوخت زمستان نیازمندان افغان
کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم نیازمند افغانستان همچنان ادامه دارد. این کمک‌ها موادعذایی و تامین سوخت مورد نیاز افغان‌ها در فصل سرماست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جمهوری اسلامی ایران در دو روز گذشته میان تعدادی از خانواده‌های نیازمند در کابل، پایتخت افغانستان، کمک‌هایی در زمینه تامین سوخت زمستان به ارزش هر خانواده 20 دلار زغال سنگ و چوب توزیع کرده است.

زغال سنگ و چوب میان 500 خانواده نیازمند افغانستانی در کابل توزیع شده است و برنامه مشابه و کمک به تامین سوخت زمستان برای نیازمندان در ولایت مزار شریف و دیگر مناطق افغانستان در برنامه جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

پیش از این، کمک‌های مواد غذایی شامل آرد، برنج و شکر و همچنین کمک‌های دارویی ایران در قالب محموله‌های مختلف بین نیازمندان در افغانستان توزیع شده است.

به گفته «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر ایران در افغانستان، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارسال کمک‌های مردم ایران برای مردم افغانستان به ویژه در فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

روند کمک‌های ایران برای تامین سوخت زمستان نیازمندان افغان را می توانید در خبرگزاری ایران پرس به آدرسhttps://farsi.iranpress.com/  ببینید.

انتهای پیام//

نظر شما