حاشیه‌نگاری روز دوم چهلمین جشنواره فیلم فجر؛

«علف‌زار» تماشاگران را به تشویق وادار کرد / دلتنگی رضا رویگری برای حضور در خانه جشنواره

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۴۷۵
«علف‌زار» تماشاگران را به تشویق وادار کرد / دلتنگی رضا رویگری برای حضور در خانه جشنواره
در دومین روز برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر خانه جشنواره با اکران دو فیلم «علف‌زار» و «شادروان» میزبان اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندان بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین روز جشنواره فیلم فجر با تغییری مهم و اساسی همراه بود و آن اینکه سالن برگزاری نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌ها از سالن سعدی به سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد منتقل شد تا فضا برای حضور اهالی رسانه، عکاسان و منتقدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم باشد.

با وجود همه تمهیداتی که در جهت حفظ اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در خانه جشنواره صورت گرفته همچنان تا حد زیادی می‌توان بالا بودن خطر ابتلای افراد حاضر در برج میلاد به ویروس کرونا را احساس کرد که لازم است مسئولان جشنواره تمهیداتی برای کاهش این خطر داشته باشند.

در روز دوم جشنواره فیلم سینمایی «علف‌زار» مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و حتی در سکانسی از این فیلم تماشاگران حاضر در سالن اصلی شروع به تشویق و دست زدن کردند که می‌توان آن را اتفاقی نادر دانست. فیلم «علف‌زار» و «شادروان» پس از اتمام مورد تشویق حاضران در سالن اصلی برج میلاد قرار گرفتند.

در روز دوم جشنواره رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدت‌هاست در بستر بیماری است در نشست خبری فیلم «شادروان» حاضر شد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت. رویگری در ابتدای اظهاراتش گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم، دلم برای شما تنگ شده بود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز