آیت ملک‌نیا در گفت‌وگو با برنا:

«موقعیت مهدی» و «مرد بازنده» بیشترین شانس را در گیشه دارند/ افزایش قیمت بلیت سینماها منطقی بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۷۵۴۱
«موقعیت مهدی» و «مرد بازنده» بیشترین شانس را در گیشه دارند/ افزایش قیمت بلیت سینماها منطقی بود
آیت ملک‌نیا با اشاره به اینکه مدتی طولانی قیمت بلیت سینماها تغییری پیدا نکرده بود، تأکید کرد که افزایش قیمت برای نوروز 1401 منطقی بود.

آیت ملک‌نیا مدیر سینماهای موزه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا، اظهار داشت: برای قصاوت درباره ترکیب انتخاب شده برای اکران نوروز 1401 باید خودمان را جای تمام کسانی بگذاریم که درباره این موضوع تصمیم‌گیرنده بودند و بعد انتخاب‌های صورت گرفته را ارزیابی کنیم.

ملک‌نیا خاطرنشان کرد: همیشه اکران نوروز با حواشی بسیاری همراه بوده و هر فیلمی که انتخاب شود به هر حال منجر به نارضایتی برخی سینماگران خواهد شد چرا که اکران نوروز بهترین زمان اکران در طول سال است و هر سینماگری علاقه دارد که فیلمش در این زمان اکران شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته سینماها وضعیت بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و اغلب با شیوع کرونا و افزایش مبتلایان سینماها تعطیل می‌شدند صاحبان آثار در شرایط حاضر که کمی وضعیت بهتر شده از اکران نوروزی بیشتر از همیشه استقبال کرده‌اند. به نظر من فیلم‌هایی که انتخاب شده‌اند آثار نسبتاً خوبی هستند که می‌توانند در ایام نوروز فروش خوبی داشته باشند.

مدیر سینماهای موزه در ادامه اظهاراتش گفت: در سال گذشته با اکران فیلم‌هایی چون «دینامیت»، «قهرمان» و «گشت 3» سینماها توانستند شرایط بهتری داشته باشند و با توجه به واکسیناسیون عمومی دیگر خطر ابتلا به ویروس کرونا نیز کاهش پیدا کرده و مردم با اطمینان بیشتری به سینما می‌آیند. به همین دلیل می‌توان به اکران نوروزی سال 1401 بیشتر از دو سال گذشته امیدوار بود.

ملک‌نیا در ادامه گفت: به نظر من دو فیلم «مرد بازنده» و «موقعیت مهدی» که در جشنواره فیلم فجر هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند می‌توانند در اکران نوروزی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و به نظر من استقبال خوبی از این دو اثر می‌شود.

وی در پایان درباره افزایش قیمت بلیت سینماها اظهار داشت: من هم عضوی از این جامعه هستم و با همه مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستم، دست و پنجه نرم می‌کنم اما اگر قرار است سینماها درآمدی داشته باشند باید به این نکته توجه کنیم که دو سال است قیمت بلیت سینماها افزایش پیدا نکرده و این در حالی است که حتی در کافه‌ها هم شما شاهد افزایش قیمت هستید. همه تجهیزات ما در سینما گران شده و با وجود اینکه ممکن است بسیاری از مردم نتوانند با قیمت بالا به سینما بیایند قیمت پایین هم به صرفه نیست. به نظر من این افزایش قیمت غیر منطقی نیست.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز