خشایار اعتمادی: رئیس جمهور شنونده دغدغه هنرمندان بود/ من امیدوارم

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۶:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۹۰۴۲
خشایار اعتمادی: رئیس جمهور شنونده دغدغه هنرمندان بود/ من امیدوارم
سال گذشته در ضیافت افطاری ریاست جمهوری حدود 170 هنرمند در عرصه های مختلف موسیقی، تئاتر، سینما و ... حضور داشتند که در این نشست صمیمانه سید ابراهیم رئیسی حدود دوساعت شنونده درخواست ها ، نیاز ها ، راهکار و رویکرد هنرمندان در سرفصل های مختلف بود . با برخی از هنرمندان درباره این دیدار گپ و گفت زده ایم.

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ که یکی از حاضرین ضیافت افطاری سید ابراهیم رئیسی در پنجشنبه شب گذشته بود درباره این دیدار و نگاه رئیس جمهور به مقوله هنر و اولویت های این عرصه و آنچه محصول این گپ و گفت با ریاست جمهوری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: حدود 27 سال می شود که در این نوع ضیافت ها حاضر می شوم و مسئولین فقط شنونده دغدغه ها بودند و کاری نمی کردند در واقع مسئولین باید در این خصوص راهکاری را بیابند که در آن شادکامی و ارتقا فرهنگ در اجتماع را بالا ببرند اما مسئله ای که بسیار اهمیت دارد عملکرد روسای جمهور است تا با گمانه زنی ، تعامل و گفت و گو خواسته های مردم را عملی کنند و باعث رفع معضلات شوند. در ضیافت افطاری پنجشنبه شب معضلات اهالی هنر توسط سید ابراهیم رئیسی شنیده و تایید شد تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی کند و امید است که همینطور باشد.

خشایار اعتمادی در پایان و در این خصوص که فضای نشست چگونه بود و چقدر فضای پیش رو را مثبت می بینید اظهار کرد: من کاری با نگرش های سیاسی ندارم و تنها امیدوارم چراکه امید خواسته هر انسانی است که قبل از هر مسئله ای معضلات اجتماعی، اقتصادی و ارتزاق مردم کشور حل شود و در کنار آن نیز هنر و فرهنگ که دو مقوله مهم محسوب می شوند می توانند راهکار و راهگشای بسیاری از معضلات جامعه باشند و نیاز است تا از زبان هنرمند به گوش مسئولان از جمله رئیس جمهور برسد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز