نمایشنامه‌خوانی «سئنامرگو» در تالار هنر

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۶۲۶۸
نمایشنامه‌خوانی «سئنامرگو» در تالار هنر
متن «سئنامرگو» که اقتباسی آزاد از داستان زال و سیمرغ شاهنامه است به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی ۸ و ۹ دی در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نمایشنامه «سئنامرگو» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی روزهای پنج‌­شنبه 8 دی و جمعه 9 دی­ ساعت 16 به شیوه نمایشنامه‌خوانی، ویژه نوجوانان اجرا می‌شود.

نمایشنامه «سئنامرگو» اقتباسی آزاد از داستان زال و سیمرغ شاهنامه است که پیش‌ازاین دو مقام نخست از دو جشنواره بادکنک طلایی و جشنواره کودک و شهر را کسب کرده است.

ماندانا عبقری، پرستو آراسته، محمدرضا لطفی، مانی نجم‌الدینی، محمدرضا باغی، علی کریم‌شجره و فرشاد ثابت نقش‌خوانان این نمایش هستند.

در خلاصه نمایشنامه «سئنامرگو» آمده است: «سام نریمان در روزی که قرار است با تولد فرزندش از شادی مشعوف شود، با دیدن موهای سپید نوزاد خشمگین شده و به دایه­‌اش فرمان می­‌دهد که طفل را از او دور کند. دایه به‌ناچار طفل را در پای البرز کوه رها می­‌کند به این امید که ماده گور یا آهویی او را به فرزندی بگیرند. سیمرغی که تازه صاحب سه جوجه شده طفل را به کنام خود می‌­برد و او را مادر می‌­شود.»

رکسانه عبقری (صحنه‌خوان)، الهه موسوی (منشی صحنه)، کیوان ضیاپور (طراح نور) و مهدی حنفی (صدا) دیگر عوامل اجرایی این نمایشنامه‌خوانی هستند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تالار هنر به سایت این مجموعه به آدرس www.honarhall.theater.ir و پیج اینستاگرام @honarhall.theater مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز