مروری اندیشه‌ای بر علوم انسانی در بریتانیا سوژه «شب‌های اندیشه» شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۰۳۳۱
مروری اندیشه‌ای بر علوم انسانی در بریتانیا سوژه «شب‌های اندیشه» شد
فرهنگسرای اندیشه مروری اندیشه‌ای بر علوم انسانی در بریتانیا را با حضور اندیشمندان و اصحاب برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شب تاریخ دانشگاه در بریتانیا از سلسله نشست های علوم انسانی و اجتماعی «شب های اندیشه» فرهنگسرای اندیشه با حضور دکتر علی صباغیان، عضو گروه مطالعات منطقه ای – اروپا و معاون دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، اندیشمندان و پژوهشگران برگزار می شود.   

این نشست، چهارشنبه، 12 بهمن ماه 1401، ساعت 18 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.    

متعاقب برگزاری شب تاریخ دانشگاه در آلمان با حضور اندیشمند علوم انسانی و اجتماعی دکتر احمد علی حیدری و جمعی از پژوهشگران، شب های تاریخ دانشگاه در بریتانیا، فرانسه، آمریکا، فلسفه دانشگاه ایرانی و ... برگزار خواهد شد.  

«شب های اندیشه» سلسله نشست های علوم انسانی و اجتماعی برای گفت و گو و هم اندیشی اندیشمندان و صاحب نظران انسانیات و علوم اجتماعی است که در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. شب های اندیشه به مطالعه و بررسی در حوزه های انسانی و اجتماعی، فلسسفه، جامعه شناسی، فرهنگ، ادبیات، زبان، رسانه، هنر، سیاست، حقوق، حکمرانی و ... می پردازد. رویکرد شب های اندیشه مساله-محور است و به طرح پرسش می پردازد تا از این رهگذر ضمن فراهم آوردن بستری برای شکل گیری گفت و گوها و بحث های جدی و عمیق فکری میان نخبگان، به ترویج فرهنگ گفت و گو و نقد در جامعه در میان شهروندان بپردازد. 

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز