اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

پدرام پورامیری: بازخوردها جالب و تقریبا همان چیزی که توقع داشتیم بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۵:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۱۶۳۶
پدرام پورامیری: بازخوردها جالب و تقریبا همان چیزی که توقع داشتیم بود
پدرام پورامیری کارگردان فیلم «یادگار جنوب» درباره سوال اینکه فیلم مشترکش با حسین دوماری چقدر شانس دریافت سیمرغ جشنواره را دارد گفت که فیلمساز است و داور نیست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کارگردان فیلم «یادگار جنوب» در نشست خبری این فیلم درباره اینکه فیلم مشترکش با حسین دوماری چقدر شانس دریافت سیمرغ جشنواره را دارد، گفت: من فیلمسازم، داور نیستم.

پدرام پورامیری گفت: بازخوردها جالب و تقریبا همان چیزی که توقع داشتیم بود، همین که یک قدم رو به جلو رفتیم و توانستیم سوال ایجاد کنیم یعنی فیلم ما کار خودش را انجام داده است.

او با بیان اینکه عوامل فیلم «یادگار جنوب» واقعا زحمت کشیده‌اند، گفت: عوامل فیلم در یک دوره فشرده و با جلسات بسیاری که گذاشته شد به نتیجه رسیدند و خدا را شکر که تمام زحماتشان را امروز روی پرده سینما دیدم.

کارگردان فیلم «یادگار جنوب» اظهار کرد: این فیلم به لحاظ پروداکشنی و فضاسازی سنگین است و گردآوری همه این موارد یکجا برای رسیدن به نتیجه واحد، کار بسیار دشواری است. امیدوارم مخاطب هم با این نظر موافق باشد و فیلم را دوست داشته باشد. در مجموع من از نتیجه فیلم راضی هستم.

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری در آخرین سانس از دومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان سینما نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز