«تورقوزآباد» بدون اکران وارد شبکه خانگی شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۴۵۲۹
«تورقوزآباد» بدون اکران وارد شبکه خانگی شد
«تورقوزآباد» به کارگردانی علی شاه حاتمی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، سه سال قبل با عنوان اولیه کیک زرد، پروانه ساخت گرفته بود و با اینکه در همان سال ۹۸ تولید شد ولی نه وارد جشنواره فجر شد و نه به نمایش عمومی درآمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «تورقوزآباد»  به کارگردانی علی شاه حاتمی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، سه سال قبل با عنوان اولیه کیک زرد، پروانه ساخت گرفته بود و با اینکه در همان سال ۹۸ تولید شد ولی نه وارد جشنواره فجر شد و نه به نمایش عمومی درآمد.

به تازگی تورقوزآباد وارد پلتفرم‌ها شده و اکران آنلاین خود را استارت زده است.

«تورقوزآباد»  فیلمی کمدی، خانوادگی با هنرنمایی نیما شعبان‌نژاد، آناهیتا درگاهی، هومن حاجی عبداللهی، محمد بحرانی، مجید مظفری، سیما تیرانداز، مجید پتکی، فیروز سلیمانی و آرمین توپچی است.

تورقوزآباد از محصولات سازمان عصر وابسته به اوج است و اولین فیلم کمدی این ارگان ارزشی به شمار می‌رود؛ در حالی که کمدی‌ها در سال‌های اخیر بازار خوبی دارند ولی اوج اولین کمدی خود را بدون اکران وارد پلتفرم‌ها کرده.

پیشتر فیلم روز بلوا از محصولات اوج نیز بدون اکران و به صورت مینی سریال وارد شبکه خانگی شده بود صمن اینکه فیلم خروجِ اوج نیز به دلیل تقارن با کرونا، خیلی زود به اکران آنلاین رسید.

تورقوزآباد داستان آشنایی جوانی مدعی کارشناسی علوم هسته‌ای با دختری مرموز را روایت می‌کند.

انتهای پیام//

نظر شما