«تتریس» عرضه شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۶۴۰۲۰
«تتریس» عرضه شد
فیلم «تتریس» توسط محمدرضا علیمردانی دوبله و در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدرضا علیمردانی فیلم  «تتریس» را در پلتفرم فیلم‌نت دوبله کرد و این اثر روز سینمای جهان در این پلتفرم قابل تماشا است.

«تتریس» یک تریلر زندگینامه‌ای و محصول کشور آمریکا است که مارس 2023 توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس منتشر شده است.

تتریس نام بازی پازلی مشهوری است که هنوز هم محبوبیت زیادی در سطح دنیا دارد. این بازی همچون یک پازل بی‌انتها است که در آن قطعاتی با شکل‌های مختلف از بالای صفحه وارد می‌شوند و کاربر باید آنها را به‌گونه‌ای در کنار هم قرار دهد که خطوط کاملی را تشکیل دهند.

داستان فیلم «تتریس» در اواخر دهه 1980 و آخرین سال‌های شوروی کمونیستی می‌گذرد. این فیلم ماجرای سرمایه‌گذار جوانی به نام هنک راجرز را روایت می‌کند که با یک مخترع اهل شوروی، که بازی محبوب تتریس را ابداع کرده، همراه می‌شود تا این بازی را در اختیار همگان در سراسر جهان قرار دهد اما در این راه از یک سو با فساد موجود در نظام کمونیستی شوروی روبه‌رو می‌شود و از سوی دیگر باید با سرمایه‌داران فاسدی نبرد کند که برای در اختیار گرفتن حق انتشار بازی تتریس در سطح جهان حاضر به زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی هستند. تلاش هنک راجرز برای موفقیت، آغاز مسیری است که ممکن است برای او تاوانی سنگین به همراه داشته باشد.

کارگردانی فیلم «تتریس» برعهده جان اس. بیرد است که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «استن و الی» را در کارنامه دارد. تارون اگرتون، نیکیتا اِفرموف، سوفیا لبداوا، توبی جونز، آنتونی بویل، مارا هوف، مایلز بارو و ریک یان در «تتریس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«تتریس» که با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده است، هم‌اکنون با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای روز جهان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما