در صفحات شخصی شان منتشر شد؛

تسلیت اهالی هنر برای جانباختگان هواپیمای مرگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۳:۰۳
کد خبر: ۶۷۸۹۶۲
تسلیت اهالی هنر برای جانباختگان هواپیمای مرگ
هنرمندان سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی به حادثه سقوط هواپیمای خرمشهر 3704 (تهران-یاسوج) واکنش نشان دادند و تسلیت گفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حالی که هنوز ساعاتی از خبر ناگوار و سقوط هواپیمای خرمشهر 3704 (تهران-یاسوج) گذشته است، چهره های هنری کشور با ابراز تأسف از این حادثه دردناک واکنش نشان دادند و به خانواده کشته شدگان و تمام ملت ایران تسلیت گفتند.

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، لاله و ستاره اسکندری، لیلا اوتادی، پژمان جمشیدی، تهمینه میلانی، کامبیز دیرباز، زهرا اویسی، علی ضیاء، محسن چاوشی، امیر آقایی، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، حمید فرخ نژاد، خاطره اسدی، سروش جمشیدی، هومن حاجی عبدالهی، امیر حسین رستمی، اندیشه فولادوند، لیلا میر علمی و بسیاری دیگر از هنرمندان کشورمان از جمله کسانی بودند که در فضای مجازی به این حادثه تاسف انگیز واکنش نشان دادند.

 برخی از پست‌های اینستاگرامی هنرمندان در واکنش به حادثه سقوط هواپیمای خرمشهر 3704 (تهران-یاسوج) را در ادامه بخوانید:

ستاره اسکندری در یک پست اینستاگرامی نوشت: این روزها ى ابرى ...نمى دانم چه حکمتى است که خداوند مسافرانش را از ایران زمین بر مى گزیند ... داغ خانواده هاى مسافران یاسوج سنگین است ... آرزوى صبر و آرامش.

محمد علیزاده نوشت: من سال ٧١ عمو، زن عمو و دختر عموی دو سالمو بر اثر سقوط هواپیما از دست دادم. خاطرات تلخى که هیچ وقت از یادم نمیره. خوب می فهمم به بازمانده هاى سقوط هواپیماى امروز چقدر داره سخت می گذره. خیلی سخته وقتى دیگه برگشتى در کار نیست. خدایاااااا صبورترمون کن و صبورترشون.

لاله اسکندری: و باز حادثه تلخ دیگری.... تسلیت به خانواده های داغدارشان.... و مردم ایران ..... انگار هر سال در روزهای پایانی سال باید شاهد شنیدن اخباری تلخ از رفتن عزیزان باشیم .... و هر سال در آغاز سال نو همچنان آرزو می کنم که این سال مثل سال های پیش نباشد....و

امیر جعفری فقط عکس گذاشت.

لیلا اوتادی: باز هم تسلیت آخه شب عید !!! خانواده هاشون چی متاسفم.

رویا میرعلمی: کاش به جای اینکه چهل سال مرگ بفرستیم برای دنیا و مردمش چهل سال درود می فرستادیم به ایران و مردمش باز هم تسلیت ... گریبان گیرمان شده گویا این واژه ی دوست نا داشتنی

پی نوشت: درود فرستادن علاوه بر زبانی و گفتاری می تواند ارج نهادن به شخصیت آدم ها،مهم بودن سرنوشت تک تک آنهاوحفاظت از جسم وروح افراد باشد.

پژمان جمشیدی: سقوط هواپیما تهران _ یاسوج، تسلیت به خانواده های داغ دیده روحشون شاد

تهمینه میلانی: مسافر و خدمه هواپیمای تهران- یاسوج جان باختند. طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان : هواپیمای ای تی ار ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود 50 دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد.

متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند. این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

رضا صادقی: خدا به خانواده این عزیزان صبر بده ، واقعا سخته تحمل این درد .... و همچنین به خانواده مهمانداران و خلبانان این پرواز

حمید فرخ نژاد: تسلیت به خانواده های عزادار سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج

زهرا اویسی: باز یک خبر تلخ .. باز یک مصیبت دیگر .. باز غم بزرگ و داغ عزیزانمان ...

صبح امروز ... سقوط هواپیمایی آسمان در مسیر تهران ، یاسوج در منطقه سمیرم (جنوب اصفهان )

کامبیز دیرباز: خیلى دردناکه، خدا صبر بده به بازماندگان این حادثه غم انگیز، تسلیت به ایران

الهه حصاری: خدایا به همه ما صبر بده ...

مریم معصومی: مردم ایرانم مثل همیشه تسلیت

علی ضیاء: 66 قلب،٦٦ زندگی...

هواپیمایی که هیچ وقت فرود نیامد...

ایران تسلیت

اندیشه فولادوند: من از این پله های ِ تندِ بی پاگرد میترسم

وَ از حملِ جنینِ مرده ی شبگرد می ترسم

از اجدادِ خودم ، از قومِ بی سامانِ همسایه

من از آنکس که فردا را بهانه کرد میترسم........

امیر حسین رستمی: ‌(پست موقت).این روزها زور هیچ رؤیایی به کابوس‌هایی که در بیداری می‌بینیم نمی‌رسد. ای کاش کمی آرام بگیرد این غرق در هزار غمِ بی‌دوا وطن...

این هواپیما از "رادار" خارج نشده

۲۰ ساله که از "رده" خارج شده

امیر آقایی: هنوز از جعبه سیاهِ کشتی سانچی صدایی در نیامده است، حالا با چشمی گریان، باید منتظر صدایی از جعبه سیاه پرواز یاسوج باشیم، پروازی که چند روز پیش به علت نقص فنی از نیمه راه بازگشته بود، چه ارزان است جانِ آدمی در این سرزمین، تو گویی اینجا فقط مرگ را به مساوات قسمت کرده اند، تسلیت به خانواده ی داغداران، تسلیت به بازماندگان، تسلیت به ایران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز