سریال «بچه مهندس» در کنداکتور نامناسب

اقدام بی‌رحمانه تلویزیون امشب به اوج رسید!

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۲:۰۶
کد خبر: ۷۱۰۷۸۱
اقدام بی‌رحمانه تلویزیون امشب به اوج رسید!
سریال «بچه مهندس» در کنداکتوری که می توانست سریال «پدر» را روی آنتن داشته باشد جایگزین این مجموعه شد تا به هنگام افطار مخاطب سیما را آزرده خاطر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «بچه مهندس» که در دقایق پایانی به عنوان سریال ماه رمضانی جایگزین سریال «پدر» در شبکه دو سیما شد، مجموعه سر و شکل دار و خوش کیفیتی است، مشخصا با وجود بازیگران کودک قطعا تیم تولید و کارگردانی کار سختی را پیش رو داشته اند، اما این سریال کنداکتور مناسبی ندارد، این مجموعه در باکسی که سال ها سریال طنز را در خود جای می داد امسال اشک مخاطبش را در آورده و هر شب قصه جواد جوادی با اعصاب و روان مخاطب شبکه دو بازی می کند.

سکانس صحنه سازی برای عدم بازگشت پدر و مادر جواد جوادی که آنها شکست خورده اند و ... انصافا بی رحمانه طراحی شده بود هر چند بار دراماتیک داشت. فراموش نکنیم رسانه ملی بایستی مخاطب انبوهش در هر رده سنی را مد نظر قرار دهد.

این در حالی است که مدیران شبکه های تلویزیونی در این سبک از چیدمان کنداکتور نقشی نداشته و مدیران سیما فیلم انتخاب و ساخت آثار نمایشی را این روزها بر عهده دارند.

سریال «بچه مهندس» از قصه و کارگردانی مناسبی برخوردار است که می توانست در زمانی دیگر روی آنتن برود.

این مجموعه به زودی در خبرگزاری برنا تحلیل خواهد شد. همچنین به زودی جای خالی سریال های طنز در کنداکتور ماه رمضان در خبرگزاری برنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز