پیشنهاد نماینده تهران در مجلس جدی گرفته شد/ فیلمی به کارگردانی سهیل بیرقی

عرق سرد برای نمایندگان مجلس سِرو می شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۳:۵۲
کد خبر: ۷۱۵۲۴۰
عرق سرد برای نمایندگان مجلس سِرو می شود
نمایندگان کمیسیون فرهنگی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بعد از ماه رمضان به تماشای فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی می نشینند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس در زمان برگزاری جشنواره فجر با اشاره به طرح مجلس برای اصلاح قانون گذرنامه و تسهیل برخی موارد خروج زنان از کشور بدون داشتن اذن همسر، به همکاران نماینده خود پیشنهاد کرد به تماشای «عرق سرد» بنشینند و نسبت به رفع خلاءهای قانونی در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

در خلاصه این فیلم آمده است: افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز در میابد ممنوع الخروج شده است.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی، بازیگران این فیلم بازی هستند.

سهیل بیرقی نویسنده و کارگردان، کامران حجازی مجری طرح و مدیر تولید، فرشاد محمدی مدیر فیلم‌برداری، مهدی صالح کرمانی صدابردار، ایمان امیدواری چهره پرداز، دستیار اول کارگردان:محمدرضا کشمیری، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل، امیرحسین شجاعی عکاس و تهیه‌کننده: مهدی داوری دیگر عوامل این فیلم هستند.

«عرق سرد» نخستین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و در هشت رشته کاندیدای جایزه بود و مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. تمامی بازیگران این فیلم در جشنواره فجر کاندیدا و در نهایت این فیلم با دریافت  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن مکمل و بهترین تدوین کارنامه خوبی در جشنواره فجر از خود بخه جا گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز