تنها تعلیق جذاب ترین سریال تلویزیون؛

آیا حشمت فردوس ازدواج می کند؟!

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۰:۵۵
کد خبر: ۹۱۶۰۷۲
آیا حشمت فردوس  ازدواج می کند؟!
سوالی که این روزها ذهن مخاطبان سریال «ستایش» را درگیر خود کرده است. آیا سعید مطلبی در مقام نویسنده به همین نکته کوتاه برای ادامه سریالش بسنده می کند؟ آیا داستان اموال حشمت فردوس تنها تعلیق فعلی قصه جدا از ماجرای ازدواج این شخصیت با خانم بزرگ تا پایان سریال خواهد بود؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اینکه این روزها مهم ترین سوال جذاب ترین سریال رسانه ملی به لحاظ بازخورد مخاطب ازدواج دو تن از شخصیت های سریال است و قطعا این ازدواج هیچ گره ای از این درام کم قصه باز نخواهد کرد نشان از این دارد که کم کم دست نویسنده برای ادامه سریال خالی است و پیش بینی می شود سعید مطلبی با توجه به صبغه و توانمندی که در بسط یک فیلمنامه و قصه دارد کم کم مجبور باشد تا داستان و چلنج جدیدی را در سریال «ستایش» ایجاد کند.

بدیهی است پایان سریال «ستایش» در فصل سوم درصورتی می تواند پایه گذار قصه جدیدی برای فصل چهارم باشد که نه تنها کاراکترها که پتانسیل قصه نیز آمادگی پیشرفت جدید و استارت ماجرا با موقعیت های جدید را داشته باشد. درحال حاضر تنها اموال حشمت فردوس و ازدواجش با خانم بزرگ باقی مانده های قصه های کم رمق است که قطعا در ادامه خواهیم دید مسیر جدید خواهد گرفت!

با نگاهی به سبک و سیاق نگارش مطلبی نیاز است قصه ستایش در فصل سوم در فینال جان جدید به خود بگیرد.

سعید سلطانی در گفت و گوی تلویزیونی ساخت فصل چهارم «ستایش» را منوط به سعید مطلبی و داستانی جدیدی برای فصل چهار کرد، چراکه معتقد بود سریال «ستایش» در فصل سوم در جای خوبی به پایان می رسد.

پیروز قهرمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز