مدیر پردیس سینمایی ایران مال:

بازیگران با پوشش ضدفرهنگی خود در اکران ها جنجال به پا می کنند!

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۳۰۳
بازیگران با پوشش ضدفرهنگی خود در اکران ها جنجال به پا می کنند!
رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی ایران مال اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما بعضی بازیگران رعایت مسائل فرهنگی جامعه را نمی کنند و با لباس هایی در این اکران های مردمی حضور پیدامی کنند که زیبنده آن محفل هنری و فرهنگی نیست و باعث ایجاد حاشیه می شوند.

رضا سعیدی‌پور، مدیر پردیس سینمایی ایران مال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با تاثیر اکران‌های مردمی در فروش فیلم‌ها گفت: در تمام دنیای زمانی که فیلمی ساخته می‌شود به طور معمول برای آن فیلم افتتاحیه گرفته می‌شود و با عوامل فیلم هماهنگی مبنی بر حضورشان در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد تا دیداری  با مخاطبان داشته باشند و این موضوع در ایران نیز وجود دارد  ما سعی داریم استاندارد های کشور خودمان و‌ جهان را رعایت کنیم. 

او در ادامه بیان داشت: در تمام دنیا مرسوم است بازیگران با لباس شخصیت های فیلم در مراسم حضور پیدا می کنند خصوصا فیلم های اکشنی که در هالیوود یا بالیوود ساخته می شوند به این خاطر که صحنه های آن فیلم ها برای مردم جذابیت داشته باشند. به طور مثال زمان اکران مردمی‌فیلم های اکشن و فضابی به طور معمول بازیگران آن فیلم ها لباس کاراکترهای آن اثر که لباس های فضایی یا برخی اوقات خارج از عرف جامعه هست را می پوشند و مردم در کنار آنها می ایستند و عکس میگیرند اما متاسفانه در کشور ما بعضی بازیگران رعایت مسائل فرهنگی جامعه را نمی کنند و با لباس هایی در این اکران های مردمی حضور پیدامی کنند  که زیبنده آن محفل هنری و فرهنگی نیست و باعث ایجاد حاشیه می شوند.

سعیدی‌پور افزود: البته فکر می کنم این اتفاقات نباید رخ دهند و اگر این چند وقت اخیر چنین اتفاقاتی افتاده بیشتر به اتفاقات خوبی که در اکران های دیگر رخ داده توجه کنیم و اصل قضیه را زیر سوال نبریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال عوامل فیلم در جایی باید با مردم رو در رو شوند به این خاطر که فیلم کنسرت یا تئاتر نیست که تماشاچیان بازیگر را بر روی صحنه ببیند و بتواند ارتباط برقرار کنند و عکسی با آنها بگیرند فیلم ساخته می شود و ممکن است برای دو سال گذشته باشد و به تازگی اکران شود و مردم دسترسی به عوامل فیلم ندارند. در اکران های مردمی شرایط برای دیدار با عوامل و بازیگران فیلم فراهم است و حضور ستاره ها در اکران بخش کوچکی از این مراسم هست و اتفاقات خوبی در این اکران ها رخ می دهد، برای مردم به صورت دسته جمعی یک فیلم را همراه با عوامل آن کار در سالن های سینما تماشا کنند بسیار جذاب است.

نظر شما