در شبکه سحر؛

طعم مربای شیرین مرضیه برومند در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۳۸۳۶۶
طعم مربای شیرین مرضیه برومند در تلویزیون
فیلم سینمایی «مربای شیرین» با کارگردانی مرضیه برومند براساس داستانی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «مربای شیرین» که با مدیریت دوبلاژ مهدی حسین زاده به زبان آذری پخش خواهد شد ، قصه نوجوانی به نام «جلال» است. او که برای باز کردن در شیشه مربا به مشکل برخورده است از مادر ، همسایه ، دوستان ، معلمان و بقال محله کمک می طلبد اما تلاش آن ها ره به جایی نمی برد. در ادامه آن ها متوجه می شوند تمامی محصولات آن شرکت همین مشکل را دارند. این معضل به مسئولان کارخانه ارجاع می شود و آن ها با برگزاری مسابقه ای با موضوع باز کردن در شیشه مربا به اقدامات فریب کارانه خود ادامه می دهند تا این که...

لیلا حاتمی ، مانی نوری ، محمدرضا شریفی نیا ، گوهر خیراندیش ، امیرحسین صدیق ، ژاله صامتی ، سیامک انصاری ، ارژنگ امیرفضلی ، رامین ناصر نصیر ، مریم امیرجلالی ، زنده یاد ابراهیم آبادی ، لیلی رشیدی ، علی لک پوریان و جمعی دیگر از بازیگران عرصه طنز کشورمان در مقابل دوربین داریوش عیاری به ایفای نقش پرداخته اند.

«مربای شیرین» جمعه 29 آذر ساعت 21:30 به وقت تهران در مدت زمان 96 دقیقه و با تهیه کنندگی علی گلیج و مهدی کریمی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما