ایران- آرژانتین؛

چه تیمی به صدرنشینی می‌اندیشد؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۵۵۷۵
چه تیمی به صدرنشینی می‌اندیشد؟
تیم ایران از ساعت 21:30 در دیداری مهم برابر مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتسال ایران با 2 برد از 2 مسابقه تا امروز عملکرد خوبی در جام جهانی داشته اما تکلیف مسیرش تا فینال امشب مشخص می‌شود. شاگردان ناظم‌الشریعه با کاپیتانی حسن‌زاده در بازی‌های قبلی در فاز حمله قابل قبول کار کردند اما دریافت 6 گل در 2 مسابقه و تفاضل مثبت 3 نشان می‌دهد در زمینه کارهای دفاعی آن‌ها نیاز به تلاش بیشتری دارند. مخصوصا به این دلیل که آرژانتین در 2 بازی ابتدایی 15 گل زده و تفاضل بهتری دارد. آرژانتینی‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند. آن‌ها در دوره قبل برای اولین بار در اکوادور قهرمان شدند و در دوره پیش از آن‌ هم تا یک چهارم نهایی صعود کردند تا نشان دهند ذره ذره پیشرفت کرده‌اند و به این درجه از اعتبار رسیده‌اند که حالا در رده سوم رنکینگ جهانی قرار دارند.

ستاره آرژانتینی‌ها تا این لحظه آلن برندی است که 5 گل زده و در تیم ایران هم اسماعیل‌پور با 2 گل در میان بهترین‌ها قرار دارد. مساله مهم درباره این بازی انتخاب مسیر است. تا حدود زیادی مشخص شده یک سمت از جدول تیم‌های برزیل، روسیه و یک تیم از بین ایران و آٰرژانتین حضور دارند و در سمت دیگر اسپانیا و پرتغال و تیم دیگر از گروه ایران حضور خواهند داشت. این دو مسیر تفاوت چندانی ندارد زیرا برزیل در آخرین رده‌بندی دوم شده و روسیه چهارم. در سمت مقابل هم اسپانیا در رنکینگ جهانی اول است و پرتغال چهارم.

بازیکنان تیم ملی 5 سال پیش، در دوره قبل جام جهانی رتبه سوم را کسب کردند که بهترین رتبه تاریخ تیم ملی بود و حالا می‌توانند با درخشش مقابل آرژانتین و کمی هوشمندی مقابل بزرگان، باز هم این مقام را تکرار کنند./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز