مریم بهروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بارش باران تا روز دوشنبه در استان قزوین ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۰۷۹۴
بارش باران تا روز دوشنبه در استان قزوین ادامه دارد
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: بارش باران که از عصر دیروز در قزوین آغاز شده تا روز دوشنبه به صورت برف و باران در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم بهروزی در این باره اظهارداشت: بارش باران که از عصر دیروز آغاز شده هم اکنون با بیشترین میزان در شهر آوج با 17 میلیمتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: بارش های شهر قزوین نیز تاکنون 10.4 میلیمتر به ثبت رسیده و این بارشها همچنان ادامه دارد.

بهروزی

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: این بارشها در مناطق کوهستانی استان همچنان ادامه دارد و د در مناطق سردسیر و کوهستانی آن را به صورت بارش برف و باران پیش بینی می کنیم.

بهروزی یادآورشد: سامانه بارشی وارد شده در استان قزوین برای صبح فردا یک شنبه در ارتفاعات با بارش برف و باران خاتمه پیدا می کند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین اظهارداشت: روز دوشنبه نیز با توجه به گذر موج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب بارش ها در ارتفاعات معطوف خواهد شد.

وی گفت: به لحاظ دمایی برای امروز با توجه به «ابرناکی» و بارندگی در طول روز شاهد کاهش دما خواهیم بود و برای صبح دوشنبه کاهش دما پیش بینی می شود.

باران 2

مریم آخوندی گفت: وزش بادها برای فردا و روز دوشنبه نسبتا شدید و شمالی هستند و در پاره ای از مناطق انتظار مه داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین افزود: کمینه دما در شهر آوج «صفر» و ظهر دیروز بیشینه دما در شهر رازمیان تا شش درجه ثبت شده است.

به گفته آخوندی نوسانات دمای هوا در شهر قزوین بین 4 و 12 درجه بالای صفر گزارش شده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز