مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

نیروهای شرکتی شهرداری های استان قزوین تبدیل وضعیت می شوند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۶۸۱۸
نیروهای شرکتی شهرداری های استان قزوین تبدیل وضعیت می شوند
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: با پیگیری انجام شده و موافقت وزارت کشور، تمامی نیروهای شرکتی شهرداری های استان قزوین تبدیل وضعیت می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی صالحی در این باره اظهارداشت: از سال گذشته مدیران شهری استان قزوین با جدیت پیگیر دریافت مجوز تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی شهرداری ها هستند که با توجه به مجوز وزارت کشور فرآیند آن در حال اجراست.

وی بیان کرد: این اقدام در اجرای بخشنامه وزیر محترم کشور در سال 1398 که نحوه بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری ها ابلاغ شد است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین تصریح کرد: این اقدام به منظور ساماندهی نیروی انسانی موجود که دارای رابطه مستقیم با شهرداری و سازمان‌های وابسته به آنها نبوده و در مشاغل اصلی یا تخصصی شهرداری‌ها اشتغال دارند، صورت می‌پذیرد.

صالحی یادآورشد: در این راستا شهرداری‌ها مکلفند ابتدا آمار و اطلاعات تمام کارکنان خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، کارگری و همچنین نیروهای شرکتی یا پیمانکاری و نیروهایی که به هر نحو در مشاغل اصلی و تخصصی شهرداری و اموری که در ساختار تشکیلات مصوب آنها پیش بینی شده، اشتغال دارند را به روز رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز