مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین:

واکسیناسیون بازنشستگان بالای ۸۰ سال در قزوین از روز شنبه آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۱۸۷۲
واکسیناسیون بازنشستگان بالای ۸۰ سال در قزوین از روز شنبه آغاز می شود
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال تحت پوشش تامین اجتماعی از روز شنبه در استان قزوین آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی روز چهارشنبه با حضور محمد صادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی، محمد اسدی رئیس کانون بازنشستگان در محل مدیریت درمان قزوین برگزار شد.

محمد صادق بابایی در این جلسه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در شرایط کنونی بویژه برای افراد سالمند اظهارداشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا و سند تدوین شده در این مرحله افراد با سنین بالای 80 سال در نوبت تزریق هستند.

جلسه 4

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با معاونت سیاسی استانداری، مقرر شد با هماهنگی کانون بازنشستگان استان و دانشگاه علوم پزشکی مقدمات لازم برای تزریق واکسن گروه بازنشستگان مهیا شود تا در روزهای آینده این کار را عملیاتی کنیم. 

بابایی یادآورشد: با کمک تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن استخراج اسامی همه سالمندان در گروه سنی 65 سال به بالا اقدام لازم برای واکسیناسیون این گروهها انجام خواهد شد. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: واکسیناسیون سالمندان د ر 8 مرکز استان از روز شنبه آغاز خواهد شد و فهرست کامل تعداد افراد بالای 80 سال مشخص شده است.

4382 سالمند بالای 80 سال واکسینه می شوند

بابایی گفت: در این مرحله سالمندان بالای 80 سال که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند در نوبت تزریق واکسن هستند که در این راستا 4382 نفر شناسایی شده اند.

جلسه 2

وی بیان کرد: واکسیناسیون این گروه از روز شنبه 11 اردیبهشت ماه آغاز شده و این افراد در شهرستان قزوین در مراکز درمانی رازی، بهشتی، سینا و یک مرکز در شهر محمدیه واکسینه خواهند شد.

بابایی اظهارداشت: با اعلام فراخوان که از سوی کانون بازنشستگان استان قزوین از امروز صورت می گیرد هماهنگی لازم برای آغاز واکسیسناسیون انجام می شود.

نظر شما