مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

تلاش کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۴۹۴۸
تلاش کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: تلاش کادر درمانی، پرستاری و پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا و تضمین سلامت مردم ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به پاس 15 ماه تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی، درمانی و پرستاری قزوین در ایام کرونا به نمایندگی از بیش از دو هزار نفر کادر مدافعان سلامت از 10 زوج کادر درمانی و پرستاری بیمارستانهای استان تجلیل کرد.

در مراسمی که ظهر پنجشنبه با حضور مجید بهرامی معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری، علی لطفی معاون جوانان استان، جمعی از پرستاران و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد از تلاش ایثارگرانه همه پرستاران و مدافعان سلامت تقدیر شد.

مریم بیدخام در این مراسم گفت: ویروس کرونا بسیاری از مناسبت های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد،کسب و کار، دورهمی و مجالس خانوادگی را تعطیل کرد و سلامت بسیاری به خطر افتاد و تجربه جدیدی را پشت سرگذاشتیم.

وی بیان کرد: هر چند بسیاری از فعالیتها تعطیل و نیمه فعال شد اما کادر درمانی بیشتر از گذشته تلاش کردند تا سلامت مردم را حفظ کنند و در این راه خود نیز آسیب دیدند و برخی جان خود را فدا کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین یادآورشد: 15 ماه تلاش بی وقفه کادر درمانی و پرستاری و مدافعان سلامت بی تردید حرکت افتخار آمیز و ایثارگرانه ای است که از یاد مردم نخواهد رفته و ما همواره قدردان این خدمات هستیم.

12

وی افزود: مبارزهع با بیماری کرونا در کشورمان در شرایطی رغ داد که فشار تحریم ها و منع ورود تجهیزات پزشکی و داروها، سختی را مضاعف کرد اما شاهد تلاش ایثارگرانه پزشکان و پرستاران و نیروهای جهادی در کنار خدمتگزاران بخش بهداشت و درمان بودیم.

بیدخام اظهارداشت: با شکل گیری پویش های مردم و نذر سلامت و نذر خدمت همه پای کار بودند و تشکل های مردمی هم احساس مسئولیت کردند و در حد توان پای کار بودند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم با فراگیری واکسیناسیون شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور و استان قزوین باشیم.

222

در ادامه از 10 زوج جوان کادر درمانی مدافعان سلامت تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز