نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

طرح مواسات موجب نهادینه شدن فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه شده است

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۶۴۸۴
طرح مواسات موجب نهادینه شدن فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه شده است
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای رزمایش و طرح مواسات، موجب ترویج کمک های خیرخواهانه و نهادینه شدن فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه استان، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع)، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، محمد شفیعی فرماندار قزوین و حجت الاسلام شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد.

image_2021_8_29-20_55_22_717_Plq

در این رزمایش بیش از سه هزار بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه فرنگی، قند و شکر، است که از فردا میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

لطف الله سیاهکلی در حاشیه این رزمایش با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان اظهارداشت: آموزه های دینی ما همواره بر دستگیری از نیازمندان تاکید جدی دارد و مومنان هرگز کمک به محرومان را فراموش نمی کنند.

وی بیان کرد: پس از مشکلات ناشی از ویروس کرونا و آسیب دیدن گروههای مختلف جامعه و با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری کمک های مومنانه خوشبختانه مردم و گروههای مختلف به این ندا لبیک گفتند و شاهد شکل گیری حرکت های حودجوش و مردمی بودیم که به یاری نیازمندان شتافتند.

1122

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امور خیرخواهانه و خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان در جامعه نهادینه شود می توان امیدوار شد که بخشی از مشکلات آسیب دیدگان و محرومان و نیازمندان توسط خود مردم و خیرین حل شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امروز گره گشای از مشکلات مردم بویژه نیازمندان هم مورد تاکید رهبری است و هم مورد توجه جدی مجلس که در این راستا نمایندگان برای رای اعتماد به وزرا با آنها عهد بستند و قول گرفتند که توجه به عدالت و محرومیت زدایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی گفت: شاید یکی از ابعاد مهم کمک های مومنانه رفع نیازهای مادی و معیشتی آسیب دیدگان باشد اما باید توجه داشت مسائل معنوی این حرکت انسانی و خداپسندانه ارزش بیشتری دارد و نهادینه شدن فرهنگ کمک به دیگران برای ما مهمتر است و می تواند فضای معنوی بیشتری را در استان حاکم کند.

سیاهکلی اظهارداشت: جا دارد از همه خیرین و کسانی که در این شرایط سخت کرونایی احساس مسئولیت کرده و با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری نیازمندان، محرومان و آسیب دیدگان شتافته اند تشکر و قدردانی کنیم و در این میان حرکت سپاه و بسیج استان نیز  ارزشمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز