مدیرعامل نفیس نخ:

آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در استان قزوین هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۵۹۲۷
آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در استان قزوین هستیم
مدیرعامل شرکت نفیس نخ گفت:در صورت حمایت دولت و تامین تسهیلات آمادگی داریم با اجرای طرح توسعه زمینه اشتغال 600 نفر و صادرات انواع نخ به کشورهای بیشتری را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روز سه شنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، قاسمی دادستان قزوین، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالان اقتصادی استان و بخش خصوصی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

احد جریان مدیرعامل شرکت نفیس نخ در این جلسه با بیان برخی مشکلات تولیدکنندگان اظهارداشت: اگر مسئولان دولتی از بخش تولید حمایت جدی کنند قادریم با ایجاد اشتغال جدید به افزایش تولید هم کمک کنیم.

image_2021_10_12-15_51_27_188_dQG

وی بیان کرد: در مجموعه نفیس نخ به عنوان یکی از واحدهای صنعتی شاخص استان با تحمل همه سختی های ناشی از تحریم و مشکلات اقتصادی توانسته ایم با عشق به کشور و مدیریت جهادی روند تولید را تقویت کرده و از چالشها عبور کنیم.

جریان تصریح کرد: این مجموعه در سال 83 شکل گرفت و امروز برای 630 نفر اشتغال ایجاد شده و یکی از بزرگترین واحدهای تولید نخ در کشوریم که محصولات برند داریم و قادریم به دلیل کیفیت محصولات خود بازارهای صادراتی خود را افزایش دهیم.

وی گفت: این واحد در سه شیفت تولید دارد و محصولات ما به دلیل کیفیت قبل از تولید به فروش رفته است و امروز آمادگی داریم با اتکا به نیروی متخصص و کارگران متعهد خود ضمن اجرای طرح توسعه زمینه صادرات بیشتر محصول به سایر بازارهای جهانی را مهیا کنیم.

image_2021_10_12-15_50_54_706_ki2

مدیرعامل شرکت نفیس نخ اضافه کرد: در حال حاضر محصولات این کارخانه به کشورهای سوریه، مصر، ترکیه ، عراق و اوراسیا صادر می شود و آمادگی داریم در صورت حمایت دولت، کشورهای بیشتری را در ردیف بازارهای صادرات محصولات خود قرار دهیم.

جریان اظهارداشت: در صورت کمک مسئولان استان در پرداخت تسهیلات مناسب آمادگی داریم با اجرای طرح توسعه برای 600 نفر دیگر شغل ایجاد کرده و به کاهش بیکاری در استان کمک کنیم.

image_2021_10_12-21_13_51_622_vO5

در ادامه حسین احمدی قائم مقام شرکت ریز موج سیستم تولید کننده انواع CD و DVD با اشاره به برخی موانع تولید اظهارداشت: در این واحد 300 نفر مشغول کار هستند و مجموعه ای سرمایه پذیر و سرمایه گذار ایجاد شده که انتظار داریم حمایت لازم برای رفع موانع تولید انجام شود.

وی اضافه کرد: افزایش مشکلات در بخش اقتصادی کمر تولیدکنندگان را شکسته و تاب و توان آنها را گرفته که انتظار داریم برای رفع موانع اقدامات جدی صورت گیرد.

احمدی تصریح کرد: مراجعات سرزده متعدد دستگاههای خدمات رسان و نظارتی و امنیتی از کارخانه گاهی مشکل ساز می شود که انتظار داریم ضمن پرهیز از موازی کاری نسبت به هماهنگی بیشتر در این خصوص اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی بیان کرد: گاهی اوقات به دلیل سرقت اموال کارخانه علیرغم این که حکم قضایی مبنی بر بازگردادن اموال صادر شده متاسفانه این کار با تاخیر انجام می شود که این تعلل موجب ضرر و زیان فراوان به واحد تولیدی می شود که انتظار مساعدت و همراهی داریم.

حسین ساروخانی عضو هیئت نمایندگی اتاق بازرگانی قزوین هم گفت: احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است و باید نیروی انتظامی با تلاش های خود به این موضوع هم اهمیت دهد.

image_2021_10_12-21_13_52_660_uaq

وی بیان کرد: از مدیران انتظار داریم از مشاوره اعضای اتاق بازرگانی که از تجربه و تخصص لازم برخوردارند در تصمیم گیری برای رفع موانع استفاده کنند.

ساروخانی خواستار صدور مجوز تردد برای تسهیل در رفت و آمد تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان در دوران کرونا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز