با حضور استاندار و امام جمعه قزوین:

فرمانده جدید لشکر ۱۶ زرهی قزوین معرفی شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۹۰۰۱
فرمانده جدید لشکر ۱۶ زرهی قزوین معرفی شد
در مراسمی با حضور استاندار و امام جمعه قزوین، امیر حسین محمد شفیعی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز دوشنبه در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، ضمن تجلیل از خدمات امیر بابک جلالی فرمانده سابق، امیر حسین محمد شفیعی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین معرفی شد.

در این مراسم استاندار قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سرمایه ای بزرگ برای کشور است که امنیت میهن اسلامی را تضمین کرده است.

انمتصاب

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی و مومن و متعهد است و با فرماندهی کل قوا در مسیر صیانت از مرزها و آب و خاک کشور با اقتدار و شجاعت در میدان است.

جمالی پور تصریح کرد: به پشتوانه نیروهای مسلح قوی و متعهد و مردمی امروز امنیت خوبی در کشور ایجاد شده و دشمنان نیز جسارت تعدی به این آب و خاک را ندارند.

در ادامه آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: مهمترین ویژگی ارتش و نیروهای مسلح کشورمان، حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است و این روحیه همچنان در نیروهای نظامی حفظ شده است.

وی اضافه کرد: امنیت و سلامت دو نعمت پنهان است که تا دچار خدشه نشود اهمیت و ارزش آن مشهود نیست لذا ما امروز باید قدردان امنیت و آرامش حاکم بر کشور باشیم که با تلاش ارتش و نیروهای مسلح بدست آمده است.

image_2021_10_19-13_25_17_922_w4f

امام جمعه قزوین یادآورشد: کشورهای مظلوم منطقه نیز با استفاده از تجربه ارتش نیروهای مسلح ما در مقابل ظلم و بیداد مستکبران ایستادگی کرده اند و قدرت جبهه مقاومت افزایش یافته است.

در این مراسم امیر حسین محمد شفیعی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز